ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تماشای برنامه های زنده تلویزیونی و فیلم های سینمایی در اپلیکیشن «زوم ایرانسل»

یکی دو سالی است که رقابت اپراتورهای تلفن همراه کشور، از پیام های بازرگانی و بیلبوردهای تبلیغاتی به عرصه اپلیکیشن ها کشیده شده؛ حوزه ای که در عین سرمایه گذاری کمتر می تواند درآمد هنگفتی را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

یکی دو سالی است که رقابت اپراتورهای تلفن همراه کشور، از پیام های بازرگانی و بیلبوردهای تبلیغاتی به عرصه اپلیکیشن ها کشیده شده؛ حوزه ای که در عین سرمایه گذاری کمتر می تواند درآمد هنگفتی را برای این اپراتورها به همراه داشته باشد.

ایرانسل و همراه اول طی سال های اخیر، هر دو در توسعه اپلیکیشن ها فعالیت نسبتا قابل قبولی داشته و تلاش کرده اند تا با ارائه این محصولات خدماتی فراتر از تأمین نیازهای ارتباطی به کاربران شان ارائه دهند.

«زوم ایرانسل» یکی از این اپلیکیشن هاست که اپراتور دوم تلفن همراه آن را با هدف ارائه محتوای تصویری با کیفیت برای کاربران خود منتشر کرده است.

1-w600

با نصب زوم ایرانسل در گجت اندرویدی تان می توانید کانال های صدا و سیما را به صورت زنده تماشا کنید، فیلم و سریال های ایرانی ببینید و به تماشای کلیپ و نماهنگ بنشینید.

ایرانسل در اپلیکیشن زوم محتوایش را به صورت موضوعی دسته بندی کرده تا به چیزی که خواستارش هستید دسترسی آسان داشته باشید. ویدئوهای آموزشی، اخبار و اطلاعات، سرگرمی، فیلم و سریال، موسیقی و ... از جمله این دسته بندی ها هستند.

کانال های تلویزیونی هم شامل شبکه های آنالوگ و دیجیتال صدا و سیما می شوند تا بتوانید با زوم ایرانسل همیشه و همه جا به تصاویر زنده تلویزیون دسترسی داشته باشید. با تستی که انجام دادیم، عملکرد خوبی از پخش زنده زوم ایرانسل شاهد بودیم و تقریبا با هیچ گونه تأخیر یا قطعی مواجه نشدیم.

2-w600

همانطور که مطمئنا حدس زده اید، ایرانسل تمام محتوای زوم را به رایگان در اختیار کاربر قرار نداده و بابت تماشای بعضی ویدئوها و کانال ها حق اشتراک دریافت می کند. موضوع بحث برانگیز اپلیکیشن زوم دقیقا همینجاست.

در حالی که بسیاری از اپلیکیشن های مشابه بابت پخش زنده تلویزیون یا ارائه فیلم های سینمایی هزینه ای از کاربر طلب نمی کنند، ایرانسل بابت پخش زنده به عنوان مثال شبکه سه سیما، از کاربر حق اشتراک روزانه ای با هزینه 250 تومان می خواهد.

سوال اینجاست که با وجود اپلیکیشن های رایگان متعدد در این حوزه، آیا کسی حاضر به پرداخت این هزینه می شود؟ آیا واقعا هدف اپراتور دوم تلفن همراه از توسعه این اپلیکیشن خدمت رسانی به کاربر بوده؟ بهتر است قضاوت را به استفاده کنندگان این اپلیکیشن بسپاریم.

اما از جنبه های مثبت زوم ایرانسل هم بگوییم. زوم در پخش زنده عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می گذارد، آرشیو خوب و متنوعی از ویدئوها دارد و هر دو سه روز یک بار محتوای جدیدی در آن می بینید.

نکته مهم تر این که تلاش ایرانسل برای ارائه محصولی در این حوزه ستودنی است، آن هم در حالی که  همراه اول، اپراتور رقیب هنوز چنین امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار نداده است.

زوم ایرانسل فعلا برای گجت های اندرویدی منتشر شده، و می توانید آن را به رایگان از وبسایت ایرانسل یا گوگل پلی دانلود کنید.

زوم ایرانسل

زوم ایرانسل

سازنده: ایرانسل قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • m.h
    m.h | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    اگه فقط حق اشتراک بگیرن و پول حجمو نگیرن فایده داره

    راستی اینترانت ملیتون مگه اینجا بدرد نمیخوره؟!

  • علی گلکسی
    علی گلکسی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    از ایرانسل بدم میاد چه برسه به برنامش

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    فقط تاینی مویز

  • رضا
    رضا | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    لعنت به صدا سیما چرا بازی منچستر رو پخش نمیکنن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی