ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فرماندهان آسمان

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Sky Force Reloaded

com- (3)-w600

احتمالاً Infinite Dream را برای عرضه ی بازی خاطرانگیز Sky Force 2014 به خاطر دارید. عنوانی با میلیون ها طرفدار که تنها طی 2 سال به یکی از خاطره انگیز ترین عناوین چند سال اخیر تبدیل شد. حال استودیوی اینفینیت دریم طی اقدامی نسخه ای جدیدی از این عنوان را برای دستگاه های قابل حمل معرفی کرده است.

Sky Force Reloaded (اسکای فورس ریلودد) قرار است دوباره ما را بر فراز آسمان ها به جنگ دشمن ببرد و ساعت های خوشی را برایمان آرزو کند. آخرین ساخته ی استودیوی بازی سازی اینفینیت دریم ترکیبی از سبک های اکشن و تیراندازی کلاسیک بوده که در آن باید سوار بر سفینه ی جنگی خود، با تیراندازی های متعدد دشمنان را از سر راه بردارید و در پایان به غول مرحله آخر برسید!

این عنوان دارای صدها مأموریت جذاب و چالش برانگیز است که می تواند ساعت ها شما را به خود سرگرم کند. علاوه بر این قادر خواهید بود اجزای مختلف سفینه ی خود مانند سپر، سلاح، موشک و... را ارتقاء داده و با قدرتی بیشتر به جنگ با دشمنان بروید. اگر اهل محک زدن خود هستید، مسابقات هفتگی نیز می تواند از جذابیت بالایی برایتان برخوردار باشد.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

سازنده: Infinite Dream قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 533/287 مگابایت زبان:

Death Moto 4

com--w600

این روزها عناوین بسیار زیادی در سبک ریسینگ برای دستگاه های همراه روی فروشگاه های مختلف عرضه شده اند. در این بین کمتر پیش می آید که یکی از این عناوین با محتوایی متفاوت پا به میدان رقابت بگذارد. Death Moto (دث موتو) یکی از همین عناوین کاملاً متفاوت است.

استودیوی خوش نام WEDO1.COM GAME که بازی های زیادی را در عرصه ی ریسینگ به بازار عرضه کرده است، دوباره و این بار با قسمت چهارم دث موتو بازگشته است. در واقع دث موتو 4 همانند نسخه ی سوم آن یک بازی موتورسواری اکشن است که در طی یک تعقیب و گریز شدید باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

در آخرین ساخته ی WEDO1.COM GAME شاهد مراحل متنوع و هیجان انگیزی هستیم. در دث موتو 4 به پیش بروید، با انواع و اقسام سلاح ها حریفان خود را از پای در بیاورید و به کسب امتیاز بپردازید. همچنین با امتیاز هایی که بدست آورده اید قادر خواهید بود از میان 10 موتور موجود یکی را به دلخواه خریداری کرده و قسمت های مختلف آن را شخصی سازی کنید.

Death Moto 4

Death Moto 4

سازنده: WEDO1.COM GAME قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان:

Lords & Castles

screen520x924-w600

همانطور که می دانید امروزه عناوین صاحب نامی چون Clash of Clans، Clash Royale و... در سبک استراتژیک فرامانروایی کرده بعید به نظر می رسد که عناوین ناشناخته ی دیگر شانسی برای محبوبیت داشته باشند. خوشبختانه استودیوی Codigames با عرضه Lords & Castles توانسته است سربلند از امتحان خود بیرون آمده و طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند.

همانند دیگر بازی های هم سبک در Lords & Castles نیز باید قلمروی خود را بسازید و آن را ارتقاء دهید. بگذارید یه چیز را به شما بگوییم؛ اگر صبر و حوصله ی زیادی ندارید و از عناوین محبوبی چون کلش آو کلنز نیز خوشتان نمی آید پس قید Lords & Castles را هم به کلی بزنید.

در جدیدترین ساخته ی Codigames در برابر هجوم بیگانگان دفاع کنید و سپس برای تلافی و بدست آوردن منابع با ارزش به دیگر امپراطوری های ساخته شده یورش ببرید تا بدین وسیله به بزرگترین و ترسناک ترین پادشاه قرن تبدیل شوید. Lords & Castles نه تنها در تابستان بلکه می تواند ماه و سال ها سرگرم تان کند.

Lord & Castle

Lord & Castle

سازنده: Codigames قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 214/72 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی