ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چت زنده در توییتر
تکنولوژی

توییتر قابلیت پیام مستقیم را به یک اپلیکیشن چت ارتقا می دهد

شرکت توییتر در چند ماه گذشته تلاش گسترده ای را برای حفظ رضایت کاربران و نگه داشتن آنها در پلتفرم خود به انجام رسانده است. در تازه ترین این اقدامات، این کمپانی قابلیت پیام مستقیم ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

شرکت توییتر در چند ماه گذشته تلاش گسترده ای را برای حفظ رضایت کاربران و نگه داشتن آنها در پلتفرم خود به انجام رسانده است. در تازه ترین این اقدامات، این کمپانی قابلیت پیام مستقیم (Direct Messages) را به شکل یک اپلیکیشن چت مستقل در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

از جمله قابلیت های تازه این بخش می توان به نشانگر تایپ پیام، امکان پیش نمایش آدرس ها پیش از بارگذاری و خواندن و مدیریت پیام های رسیده اشاره کرد. همه این اقدام ها سبب می شود که کاربر بیش از پیش حس یک گفتگوی زنده و بلادرنگ را با دیگر افراد داشته باشد.

توییتر با انتشار یک ویدیو این به روز رسانی جدید را رسماً تایید کرد، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی امکان استفاده آن برای کاربران فراهم خواهد شد. گرچه قاعدتاً نباید این انتظار بیش از چند روز به طول بیانجامد.

در اختیار داشتن یک اپلیکیشن پیام رسان اختصاصی، توییتر را بیش از پیش به سایر شبکه های اجتماعی مطرح چون فیسبوک شبیه می سازد. از آنجا که شخصیت افراد در توییتر نسبت به محیطی چون فیسبوک، کمتر برای دیگران شناخته شده است (چون اطلاعات شخصی کمتری به اشتراک گذاشته می شود) این آپدیت جدید می تواند به ایجاد صمیمیت بیشتر بین اعضا و حتی ایجاد دوستی های جدید کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی