ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پژو و تولید نمونه اولیه یک دوچرخه برقی تاشونده

شاید بسیاری کمپانی فرانسوی پژو را تنها با خودروهایش بشناسند، اما این شرکت سابقه ای بیش از یک قرن در تولید دوچرخه و برخی لوازم خانگی دارد و به تازگی نمونه اولیه از یک دوچرخه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

شاید بسیاری کمپانی فرانسوی پژو را تنها با خودروهایش بشناسند، اما این شرکت سابقه ای بیش از یک قرن در تولید دوچرخه و برخی لوازم خانگی دارد و به تازگی نمونه اولیه از یک دوچرخه برقی سبک را معرفی کرده که به سادگی می توان آن را تا کرد.

هدف پژو از طراحی دوچرخه eF01، فراهم آوردن یک وسیله نقلیه سبک و جمع و جور برای طی مسافت های کوتاه، از جمله فاصله منزل تا محل کار است. وسیله ای که بتوان بعد از استفاده آن را جمع کرد تا در فضاهای کوچک جای بگیرد.

peugeot-ef01-folding-e-bike-1

باز و بسته کردن eF01 تنها ۱۰ ثانیه زمان می برد و وزن آن با موتور و باتری فقط ۱۷ کیلوگرم است. این دوچرخه کوچک در حالت جمع شده یک دستگیره را در اختیار مالک خود قرار می دهد که حمل و نقل آن را تا حد زیادی آسان می نماید، گرچه وزن ۱۷ کیلوگرمی سبب می شود که نتوان آن را تا مسافت های زیادی با خود حمل کرد.

peugeot-ef01-folding-e-bike-2

موتور برقی و باتری در نظر گرفته شده برای دوچرخه پژو با هر بار شارژ می تواند تا ۳۰ کیلومتر دوام داشته باشد و نهایت سرعت این وسیله نیز به ۲۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

peugeot-ef01-folding-e-bike-4-2

ترمز های جلو و عقب چرخ های ۱۶ اینچی این دوچرخه از نوع دیسکی بوده و می توان مسیر حرکت آن را از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی روی تلفن های همراه ردیابی کرد.

peugeot-ef01-folding-e-bike-5

قرار است دوچرخه برقی eF01 پژوه در نمایشگاه خودروی پاریس در سال ۲۰۱۷ در معرض دید عموم قرار بگیرد. هنوز قیمت و تاریخ عرضه این محصول اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی زارع
    علی زارع | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    خوشکله

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    چیزه خوبیه. خوشگل هم هست

مطالب پیشنهادی