ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC یادآوری می کند که دو سال زودتر از اپل، موبایلی با دوربین دوگانه عرضه کرده بود

در حالی که کمپانی اپل در روز چهارشنبه مشغول معرفی آیفون 7 پلاس، که اولین موبایل مجهز به دوربین دوگانه اهالی کوپرتینو به شمار می رود بود، HTC فرصت را غنیمت شمرد و از طریق ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

در حالی که کمپانی اپل در روز چهارشنبه مشغول معرفی آیفون 7 پلاس، که اولین موبایل مجهز به دوربین دوگانه اهالی کوپرتینو به شمار می رود بود، HTC فرصت را غنیمت شمرد و از طریق اکانت توییتر خود، یکبار دیگر به جهان یادآوری کرد موبایل اندرویدی One M8، اولین اسمارت فونی بود که دو سال پیش از دوربین دوگانه بهره می گرفت

در توییتی که تصویر آن پایین تر قرار گرفته، HTC اشاره ای مستقیم به اپل و آیفون 7 پلاس آن نکرد اما با توجه به تاکید زیاد روی عبارت «دو سال پیش» می توان به راحتی تشخیص داد که کمپانی تایوانی قصد داشته به شکلی غیرمستقیم به اهالی کوپرتینو بفهماند که دو سال دیر وارد عمل شده اند.

HTC-dual-camera-One-M8-iPhone-7-Plus-00-w600

اگرچه این مسئله حقیقت دارد که One M8 کمپانی HTC، اولین اسمارت فون مجهز به دوربین دوگانه بود و امکان ویرایش و تغییر فوکوس تصاویر را پس از ثبت آنها فراهم می آورد، اما لنزهای دوگانه آیفون 7 پلاس حرف های تازه ای نسبت به دوربین های دوگانه پیشین برای گفتن دارند. اگر واضح تر بگوییم، دوربین توسعه یافته از سوی اپل به لنزی با زاویه واید و لنزی تله فوتو مجهز شده که زوم اپتیکال دو برابری را به ارمغان می آورد.

در حال حاضر دوربین آیفون 7 پلاس هنوز از سوی خبرگزاری های مختلف مورد آزمایش قرار نگرفته اما با توجه به تصاویر پرتره رسمی انتشار یافته از سوی اپل (که در پایین قرار گرفته اند)، به نظر می رسد باید منتظر دوربینی قدرتمند باشیم.

iphone-7-plus-bokeh-photo-1-w600 iphone-7-plus-bokeh-photo-3-w600 iphone-7-plus-bokeh-photo-2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • salar t
    salar t | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    فکر کنم 4 سال پیش بودا که evo 3d رو زد اچ تی سی

  • amirrr
    amirrr | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    اپل:BK?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی