ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 یک اتومبیل جیپ را هم در فلوریدا به آتش کشید

به نظر می رسد که گزارش های انفجار باتری های فبلت گلکسی نوت 7 تمامی ندارد و آخرین سانحه مربوط به این موبایل های هوشمند، در شهر سنت پترزبورگ ایالت فلوریدا ایالت متحده به وقوع ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد که گزارش های انفجار باتری های فبلت گلکسی نوت 7 تمامی ندارد و آخرین سانحه مربوط به این موبایل های هوشمند، در شهر سنت پترزبورگ ایالت فلوریدا ایالت متحده به وقوع پیوسته است. در این سانحه تازه، «ناتان دورنکر» (Nathan Dornacher) و خانواده وی در حال خالی کردن اتومبیل خود از اجناسی خریداری شده بود. ناتان موبایل گلکسی نوت 7 خود را در حال شارژ در اتومبیل رها می کند و وقتی باز می گردد، خودروی او در حال سوختن است.

خوشبختانه آتش نشانان موفق می شوند پیش از گسترش یافتن آتش، آن را مهار کنند. بعد از این ماجرا دورنکر اکانت فیسبوک خود را به دست گرفت و گفت اگرچه مطمئن نبود عامل اصلی آتش سوزی، نوت 7 باشد اما تمام شواهد نشان می دهد که فبلت پرچمدار کره ای ها سبب بروز این آتش سوزی بوده است.

در همین حال، کمپانی سامسونگ هم اعلام کرده در حال همکاری با دورنکر است تا اطمینان یابد هرکاری که از دست شان بر می آید برای وی انجام شده باشد. ناگفته نماند که به گفته دونکر، اتومبیل مورد بحث ارزش زیاده داشته و وی با توجه به تغییرات زیادی که در آن به وجود آورده بود، علاقه زیادی به خودروی خود داشت.

در نهایت باید افزود که پیش از این، گلکسی نوت 7 سامسونگ اتاق هتلی در استرالیا را نیز به آتش کشیده و بیش از 1000 دلار به آن خسارت وارد کرده بود. تمام گزارش های انفجار سبب شده تا نگرانی های زیادی میان دارندگان این موبایل به وجود آید و حتی سه هواپیمایی استرالیا، استفاده از آن را در پروازهای خود ممنوع اعلام کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (70 مورد)
  • tina1354
    tina1354 | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    من شنیدم این مدل در بعضی از کشورها داره جم میشه

  • Soheilbmw93
    Soheilbmw93 | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    دوستان قیمت سری جدیدش که ساخته بشه کمتر از قبل که نخواهد بود هیچ ، گرونتر هم خواهد بود .

    بلاخره هرچی باشه سامسونگه دیگه ، باید ارث باباشو ازمون بگیره .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی