ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از جزئیات کنسول نینتندو NX در آینده ای نزدیک پرده برداری خواهد شد

نینتندو در قبال کنسول جدیدش که فعلا با نام NX شناخته می شود بسیار محافظه کارانه عمل می کند. ظاهرا چندان تمایلی ندارد که رقیبانش از این کنسول سر در بیاورند! اما آن طور که به ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

نینتندو در قبال کنسول جدیدش که فعلا با نام NX شناخته می شود بسیار محافظه کارانه عمل می کند. ظاهرا چندان تمایلی ندارد که رقیبانش از این کنسول سر در بیاورند! اما آن طور که به نظر می رسد، زمان چندانی تا معرفی این کنسول باقی نمانده. برخی از تحلیل گران پیشبینی می کنند که اطلاعات جدیدی از این کنسول در اواسط مهر پیش رو منتشر شود. اگر حدس آن ها درست باشد، زمان زیادی تا یک رونمایی جامع از این کنسول باقی نمانده.

نینتندو اعلام کرده که کنسول NX یا هر چه که بعدا نامیده شود را در اسفند سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. شایعه شده که این کنسول در حقیقت ترکیبی است از یک کنسول خانگی و یک کنسول دستی تا کاربران بتوانند هم هنگام سفر و هم در خانه از آن لذت ببرند. برخی از شایعات هم ادعا می کنند که این سیستم از حافظه های کارتریج بهره خواهد برد.

رجی فیس امی، رئیس بخش آمریکای نینتندو امیدوار است که NX وضعیت نه چندان مناسب کنسول های خانگی نینتندو را بهبود بخشد. گرچه نینتندو در نسل هفت با کنسول Wii یکه تازی می کرد، اما Wii U نتوانست که روند موفقیت آمیز پدرش را از سر بگیرد.

به گفته فیس امی، نینتندو باید از اشتباهاش در قبال Wii U درس بگیرد. آن ها این محصول را بسیار ضعیف بازاریابی کردند و حال باید برای NX، بهتر و بیشتر با مخاطبین و هوادارانشان ارتباط برقرار کردند. NX هم همانند دو کنسول خانگی قبلی نینتندو کنسولی منحصر بفرد خواهد بود. نینتندو باید به عموم، ویژه بودن این کنسول را بفهماند تا مردم متوجه شوند که NX چگونه می تواند لذت بازی کردن را برای شان دو چندان کند.

یکی دیگر از مشکلات Wii U، تعداد کم بازی هایش، چه در هنگام لانچ و چه پس از آن بود. متاسفانه به علت کوتاهی های این شرکت ژاپنی، چه از سمت خود نینتندو چه از سمت استودیو های ترد پارتی، بازی های بزرگ خیلی کمی برای این کنسول در طول حیاتش منتشر شدند. اما نینتندو در نظر دارد که طی یه برنامه مشخص، به صورت مداوم برای NX بازی های جدید عرضه کند. این شرکت برای لانچ کنسولش هم بازی های با کیفیتی تدارک دیده تا بتواند نظر کاربران را به سمت خود معطوف سازد، زیرا که تداوم بازی ها مخاطبین را مشتاق به خرید کنسول می کند و طبیعتا هر چه هم که پلتفرمی کاربران بیشتری داشته باشد، علاقه بازی سازان ترد پارتی برای عرضه عناوین شان بر روی آن پلتفرم بیشتر می شود.

اگر نمی خواهید که از اخبار و شایعات مرتبط با نینتندو و کنسول NX جا بمانید، دیجیاتو را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی