ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آیفون های جدید به رنگ Jet Black را با 1 الی 2 ماه تأخیر تحویل می دهد

در حالی که پیش فروش آیفون 7 و مدل پلاس آن از دیروز شروع شده، ظاهراً موجودی رنگ Jet Black یا مشکی براق آن به اتمام رسیده است. کاربران گزارش می دهند پس از چند دقیقه ابتدایی، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

در حالی که پیش فروش آیفون 7 و مدل پلاس آن از دیروز شروع شده، ظاهراً موجودی رنگ Jet Black یا مشکی براق آن به اتمام رسیده است. کاربران گزارش می دهند پس از چند دقیقه ابتدایی، زمان تحویل آیفون 7 به رنگ مشکی براق از 16 سپتامبر به زمان نامعلوم «3 الی 4 هفته» تبدیل شده، ضمن اینکه دریافت آیفون 7 پلاس به همین رنگ نیز تا ماه نوامبر (اواسط آبان) به طول خواهد انجامید.

گفتنی است برخی مدل ها در تاریخ 16 سپتامبر (26 شهریور) یعنی تاریخ رسمی عرضه آیفون 7 موجود خواهند بود. مثلاً نسخه 32 گیگابایتی این موبایل به رنگ مشکی مات از روز جمعه همین هفته تحویل می گردد. مدل نقره ای نیز هفته بعد به همراه رنگ های طلایی و رزگلد از راه می رسند.

آیفون 7 پلاس 32 گیگابایتی به رنگ مشکی مات از 14 مهر به خریداران تحویل می گردد، و عرضه نسخه 128 گیگابایتی Jet Black آن برای 3 آذرماه برنامه ریزی شده.

همچنین تمامی رنگ های آیفون 7 با ظرفیت 32 گیگابایت در تاریخ 16 سپتامبر عرضه می شوند، اما مدل های 128 و 256 گیگابایتی به رنگ Jet Black در اواخر مهر ماه به دست خریداران می رسند. ضمن اینکه تمامی مدل های 32 گیگابایتی آیفون 7 پلاس طی ماه آتی تحویل شده، اما عرضه مدل های 128 و 258 گیگابایتی به رنگ مشکی براق تا اواسط نوامبر (آذرماه) طول خواهد کشید.

به همین دلیل، افرادی که می خواهند سریع تر به این رنگ جدید دست یابند، بهتر است از ساعات ابتدایی روز 16 سپتامبر (26 شهریور) جلوی فروشگاه های اپل صف بکشند تا شاید بتوانند یکی از معدود آیفون های مشکی براق را به چنگ آورند.

لازم به ذکر است علاوه بر مدل های مختلف آیفون 7، پیش فروض اپل واچ سری 2 نیز شروع شده و از تاریخ 16 سپتامبر (26 شهریور) در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • photonsasan
    photonsasan | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    بازم آيفون تركوند دوستان تحمل ديدن ندارند هنوز هيچي نشده jet black كمياب شده حالا سامي جون فعلا بايد بمباش جمع كنه

    • pooriapooria
      pooriapooria | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

      کم نشده عزیزم خودش گفته با تاخیر میده...داره دون می پاشه وایه ادمای کور

  • mehrkam biglari
    mehrkam biglari | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    xxx ... to in iPhone o harchi k hast .

مطالب پیشنهادی