ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری جدید اپل واچ به همراه کابل شارژ کوتاه تری نسبت به سابق عرضه می شود

در حالی که نخستین ساعت هوشمند اپل به همراه کابل شارژی دو متری در بسته بندی به دست مشتریان می رسید، اهالی کوپرتینو اعلام کرده اند که از این پس مدل های نخست و دوم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

در حالی که نخستین ساعت هوشمند اپل به همراه کابل شارژی دو متری در بسته بندی به دست مشتریان می رسید، اهالی کوپرتینو اعلام کرده اند که از این پس مدل های نخست و دوم اپل واچ، با کابل شارژ کوتاه تر 1 متری عرضه خواهند شد.

البته این مسئله به معنای توقف فروش کابل های شارژ مغناطیسی دو متری نیست و اپل به فروش آنها با قیمت 39 دلار در فورشگاه های خود ادامه خواهد داد. علاوه بر این، کاربران در صورت تمایل به خرید کابل یک متری اضافه نیز باید مبلغ 29 دلار را در ایالات متحده بپردازند.

ناگفته نماند که سری دوم ساعت های اپل واچ، آداپتور یو اس بی 5 واتی را نیز در خود جای می دهند اما خریداران سری ابتدایی از این آداپتور که با قیمت 19 دلار به فروش می رسد بی بهره هستند و باید نسبت به خرید جداگانه آن اقدام کنند.

در نهایت لازم به ذکر است که هر دو مدل سری جدید اپل واچ از امروز برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته اند و در عرض 2 الی 3 هفته آتی، به دست مشتریان خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    آقایون اپلی مثل پستهای مربوط به انفجار سامسونگ صداتون در نمیاد؟ گوشی بترکه و شرکت بابت اشتباهش عذرخواهی کنه و همه گوشیها رو جمع کنه بهتره تا اینکه همه جوره به مردم زور بگی چون اپلی !!!

  • SiNa
    SiNa | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    فک کنم اون یه متر اضافشم میخواد بعدها جداگونه بفروشه والا از اپل هیچی بعید نیس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی