ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فایل های ایمیج کارخانه و OTA اندروید 7.0 برای موبایل نکسوس 6P منتشر شد

چند هفته قبل ایمیج کارخانه اندروید نوقا برای دیوایس های نکسوس منتشر شد، اما این آپدیت در نکسوس 6P مشکلات عدیده ای را در زمینه عملکرد کلی و شارژدهی ایجاد کرد، به گونه ای که گوگل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

چند هفته قبل ایمیج کارخانه اندروید نوقا برای دیوایس های نکسوس منتشر شد، اما این آپدیت در نکسوس 6P مشکلات عدیده ای را در زمینه عملکرد کلی و شارژدهی ایجاد کرد، به گونه ای که گوگل روند به روز رسانی برای این دستگاه را متوقف ساخت.

پس از بروز این مشکل، گوگل فایل های ایمیج اسمارت فون مورد بحث را از صفحه آپدیت خود نیز حذف کرد، اما تا آن لحظه بسیاری از کاربران نکسوس 6P آپدیت را دریافت کرده، ضمن اینکه به علت عدم اعلام رسمی این قضیه، کاربران زیادی نیز هنوز منتظر اندروید 7.0 برای این تلفن همراه هستند.

گفتنی است چنین مشکلی برای اندروید نوقا در Nexus 9 LTE نیز از سوی کاربران گزارش شده، اما تاکنون از سوی گوگل یا اپراتورهای مربوطه تأیید نشده است.

همچنین طبق اظهارات اپراتور Vodafone بیشتر این مشکل و تأخیر در به روز رسانی به هوآوی بر می گردد، و بنابراین نمی توان گوگل را مقصر اصلی در عدم ارائه آپدیت به کاربران دیوایس Nexus 6P دانست.

اما خبر خوب این است که ظاهراً مشکل فوق برطرف شده، و گوگل ایمیج کارخانه و OTA برای اسمارت فون مذکور را منتشر ساخته. شماره بیلد این نسخه NRD90U است که هم اکنون قابل دانلود بوده و بسته امنیتی ماه سپتامبر نیز داخل آنها تعبیه شده.

جهت دانلود آپدیت اندروید 7.0 برای نکسوس 6P می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad7643
    Mohammad7643 | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    چه خوب....ولی یه سوال...ایمیج کارخانه ای با OTA چه فرقی داره؟؟؟??????

    • M. Ali
      M. Ali | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

      OTA زیپ برای کسانی هست که الان ورژن اول اندروید ۷ دارن مثل من با این OTA Zip به ورژن NRD90U میشه اپدیت کرد.

      • Amir
        Amir | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

        نه اگه آپدیت اول اندروید 7 هم نداشته باشی فرقی نداره این OTA نسخه کامل هست.

        فرقش اینه که با OTA نیاز به آنلاک بوتلودر و فکتوری ریست نیست

    • farzad37j
      farzad37j | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

      دوست من ايميج مال زمونيه كه گوشي باز نشه و حالت فلش ريكاوري ميمونه و مثل فايل زيپ نه خود فايل زيپ.چون تو لينوكس و اندروويد زيپ به واسطه ميان افزار نصب ميشه ولي ايميج به صورت خودكار اوتوران داره.ولي تو حالت ota شما ميتوني وقتي گوشيت فعال و در حالت كار كرد هست و فقط لگ داره از داخل گوشي آپديت محلي يا همان لوكال رو انجام بدي و اين باعث ميشه اطلاعات پيشفرض بمونن و اين آپديت لگ هارو رفع كنه.ولي اگه گوشيت خاموش بشه و روشن نشه استفاده از فايل ايميج ميكنن كه گوشي بالا بياد.اميدورام كمك كرده باشم

مطالب پیشنهادی