ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Memorado؛ پرورش ذهن و حافظه

تمام تصورات خود از عناوین آموزشی را دور بیاندازید. چون ساخته استودیو Memorado توانسته مرز بین بازی های ویدیویی و تمرینات ذهنی را از بین ببرد. آن ها با تکیه بر نظریه های علمی، تجربه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تمام تصورات خود از عناوین آموزشی را دور بیاندازید. چون ساخته استودیو Memorado توانسته مرز بین بازی های ویدیویی و تمرینات ذهنی را از بین ببرد. آن ها با تکیه بر نظریه های علمی، تجربه ای را به وجود آورده اند که ضمن سرگرمی روی زندگی شما هم تاثیرات مثبت خواهد گذاشت.

سال ها پیش داشمندان به این نتیجه رسیده بودند که اگر حافظه کاری انسان با بازدهی بهتری به فعالیت های خود ادامه بدهد نه تنها می توانید موضوعات را با سرعت بیشتری فرا بگیرید، زندگی شاد تری هم خواهید داشت. جالب اینجاست تحقیقات نشان می دهند که ذهن همانند بدن می تواند آموزش ببیند.

memo01-w600
می توانید با دوست های خود به رقابت بپردازید تا ببینید توانایی های ذهنی کدام یک بهتر است.

استودیو Memorado با عنوانش آمده تا همین مسئولیت را برعهده بگیرد؛ 24 بازی ذهنی مختلف با 720 مرحله به انتظار شما نشسته اند تا بتوانید توانایی های خود را سنجیده و آن ها را بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید از همان ابتدا قابلیت دسترسی به تمامی مرحله ها را ندارید. چون همه چیز حساب شده پیش رفته و بسته به پیشرفت ها می توانید با چالش های بیشتری مواجه می شوید.

با وجود این که خود بازی ها جذابیت بالایی داشته و بیشتر نیازمند دقت هستند، Memorado روزانه تست هایی هم از بازیکن می گیرد تا به او نشان دهند که از دیدگاه ذهنی چگونه بوده و نسبت به بقیه چه برتری هایی دارد. بخش Statistics هم فراموش نکنید. اینجا تمام رفتارهای شما بررسی شده و نشان داده می شود.

maxresdefault-w600
این نکته را به یاد داشته باشید توضیحاتی که داده می شوند همگی به زبان انگلیسی هستند. ولی چون تمام جملات ساده هستند، نیازی به نگرانی نیست.

خوشبختانه استودیو سازنده تنها روی بخش آموزشی حساب باز نکرده و بازی های Memorado به خوبی می توانند بازیکن ها را سرگرم کنند. بنابراین اگر حوصله تان سر رفت و خواهان عنوانی بودید که بتواند دقت شما را به چالش می کشد، قابلیت انتخاب بازی های موجود را خواهید داشت. از دیدگاه گرافیکی Memorado را می توانیم عنوانی ساده بنامیم.

انتخاب درستی هم بود. چون ماهیت Memorado به گونه ای است که مخاطب باید روی بازی خود دقت داشته باشد. خوشبختانه زیبایی های بخش دیداری به قسمت شنیداری هم راه پیدا کرده و قطعه هایی که می شنوید می توانند بازیکن را به آرامش برسانند. برای سخن پایانی باید بگوییم اگر خواهان عنوانی هستید که کنار سرگرمی، ذهن شما را پرورش دهد تجربه Memorado را از دست ندهید.

Memorado

Memorado

سازنده: Memorado قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 144 / 36 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی