ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عناوین بهبود یافته پلی استیشن پرو با طرح PS4 Pro Enhanced مشخص خواهند شد

پس از شایعات فراوان، سرانجام کمپانی سونی طی رویداد پلی استیشن میتینگ از پلی استیشن پرو که پیشتر با نام پلی استیشن نئو شناخته می شد، پرده برداشت. با وجود اصرار ژاپنی ها مبنی بر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

پس از شایعات فراوان، سرانجام کمپانی سونی طی رویداد پلی استیشن میتینگ از پلی استیشن پرو که پیشتر با نام پلی استیشن نئو شناخته می شد، پرده برداشت. با وجود اصرار ژاپنی ها مبنی بر این که برای داشتن یک تجربه واقعی از پلی استیشن پرو باید تلویزیون 4K داشته باشید، گزارشات نشان می دهند دارندگان صفحه نمایش های 1080 هم به واسطه پیشرفت های گرافیکی تغییرات گوناگونی را خواهند دید.

اکنون پرسش مهم اینجاست بازیکن ها چگونه عناوینی که نسبت به پلی استیشن 4 های معمولی بهتر شده اند را از یکدیگر تشخیص می دهند. بر اساس گفته این کمپانی، بازی هایی که از قابلیت های سخت افزاری پلی استیشن پرو استفاده کرده اند دارای طرح PS4 Pro Enhanced روی باکس آرت های فیزیکی خود هستند.

ps4_pro_enhanced_logo_1-600x325-w600
پلی استیشن پرو 10 نوامبر [20 آبان] با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.
برای عناوینی دیجیتالی هم ژاپنی ها تمهیداتی چیده و با ورود به صفحه فروشگاه پلی استیشن اگر همین استیکر را دیدید، بدین معنی هست که استودیو سازنده از قدرت پلی استیشن پرو برای ساخت عنوانش استفاده کرده است: «چگونگی به کار گیری ویژگی های پلی استیشن 4 پرو برای هر بازی متفاوت خواهد بود. عناوین منتخب شاید فریم ریت بهتر، رزولوشن بالاتر، پشتیبانی از HDR یا افزایش کیفیت دیداری داشته باشند.»

در ادامه این بیانیه، به عنوان نمونه می توانیم مس افکت اندرومدا را با توم ریدر مقایسه کنیم. استودیو بایوور گفته که ساخته اش با وجود پیشرفت های گرافیکی ورژن پلی استیشن پرو نسبت به پلی استیشن 4، روی هر دو پلتفرم فریم ریت ثابت 30 را خواهد داشت. از سوی دیگر توم ریدر قابلیت انتخاب تنظیمات گرافیکی را به خود بازیکن ها واگذار کرده و آن ها می توانند از رزولوشن بهتر یا فریم ریت بالا لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehdi- GH
    Mehdi- GH | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    بصبرانه منتظر هستم?

مطالب پیشنهادی