ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با هندزفری بلوتوث Clique H10 ایسوس آشنا شوید

هندزفری «Clique H10» از ایسوس به تازگی رونمایی شده و اکنون نماینده این شرکت در کشورمان، بیانیه خبری مرتبط با معرفی آن را برای دیجیاتو ارسال کرده تا کاربران را بیشتر با آن آشنا نماید. ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۰

هندزفری «Clique H10» از ایسوس به تازگی رونمایی شده و اکنون نماینده این شرکت در کشورمان، بیانیه خبری مرتبط با معرفی آن را برای دیجیاتو ارسال کرده تا کاربران را بیشتر با آن آشنا نماید. در ادامه، متن نگارش شده توسط شرکت ایسوس را مطالعه می فرمایید.

هدست جدید و جمع جور Clique H10 ایسوس با رابط بیسم (بلوتوث) کار می کند و دارای درایورهای 5.8 میلیمتری صدا است که توسط فناوری aptX صدایی بی نقص، دینامیک و قدرتمند تولید می کند.

کیفیت صدای پرشور

Clique_H10 (4)-w600

Clique H10 که از درایورهای 5.8 میلیمتری با فناوری aptX تجهیز شده است، قابلیت پخش صدایی با کیفیت و تفکیک بالا به صورت بی سیم را با رابط بلوتوث با کمترین وقفه پخش می کند. مهندسان بخش چندرسانه ای تجهیزات صوتی ایسوس با پشتوانه بر تجربه موفق چندین ساله خود، محصولی بی نقص طراحی و تولید کرده اند که علاوه بر ظاهر شکیل، دارای سخت افزاری کارآمد است.

Clique_H10 (6)-w600

Clique H10 می تواند صدایی کامل با بیس عالی و وضوح بالا را به همراه جزئیات صدای طبیعی در هنگام پخش موزیک پخش کند. همچنین Clique H10 به طور ذاتی دارای سیستم حذف نویز های اضافه (Passive Noise-Canceling) است و با طراحی خاص گوشی های آن تجربه ای ناب و بی نظیر از شنیدن را به کاربر منتقل می کند.

طراحی با دوام و زیبا

Clique_H10 (2)-w600

Clique H10 با مواد و قطعات با دوام ساخته شده و ظاهر آن نیز محصولی لوکس و شکیل را در نگاه اول معرفی می کند. بدنه گوشی های آن از آلومینوم تراش خورده و آنودیزه شده ساخته شده است تا از خوردگی به مرور زمان محافظت شود. یک گیره نگه دارنده جداگانه نیز برای حفظ تعادل آن در گوش نیز قرار دارد. تمام سطوح این هدفون نیز با پوششی از جنس نانوی ضد آب پوشانیده شده تا در برابر رطوبت و تعرق بدن مقاوم گردد.

اتصال و کنترل آسان

Clique_H10 (3)-w600

Clique H10 دارای فناوری NFC است و با دستگاه های هوشمند سازگار با NFC به راحتی تعامل برقرار می کند. همچنین یک کنترلر داخلی به سادگی امکان تغییر بلندی صدا و کنترل موزیک را مهیا می می کند. Clique H10 با اتکا بر باتری قابل شارژ خود می تواند تا 5 ساعت موزیک پخش کند و عمر مفید باتری آن در حالت آماده به کار 260 ساعت است.

 Clique_H10 (1)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alone Hero
    Alone Hero | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    بايد اول اين مقاله مي نوشتيد رپورتاژ آگهي

    • Mahdi Norozi
      Mahdi Norozi | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

      صد در صد همینطوره !!! این مدل 2 سال قبل توسط jbl ساخته شده من خودم مدل reflect mini دارم

مطالب پیشنهادی