ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر اج مایکروسافت حالا از استاندارد WebVR پشتیبانی می کند

به نظر می رسد که مرورگر اج مایکروسافت، آخرین محصولی است که می خواهد قابلیت های ویژه ای را به صاحبان هدست های واقعیت مجازی ارائه کند. ساعاتی پیش مایکروسافت اعلام کرد که مرورگر پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

به نظر می رسد که مرورگر اج مایکروسافت، آخرین محصولی است که می خواهد قابلیت های ویژه ای را به صاحبان هدست های واقعیت مجازی ارائه کند. ساعاتی پیش مایکروسافت اعلام کرد که مرورگر پیش فرض ویندوز 10، حالا از WebVR پشتیبانی به عمل می آورد.

WebVR استاندارد در حال توسعه ای است که به وبسایت ها اجازه می دهد تا از هدست های واقعیت مجازی پشتیبانی کنند؛ از هدست های پیشرفته ای مثل آکیلس ریفت گرفته تا موارد ارزان قیمتی همچون گوگل کاردبورد.

در حال حاضر بعضی بیلدهای آزمایشی مرورگرهایی مثل کروم و فایرفاکس از قابلیت های WebVR پشتیبانی به عمل می آورند. همچنین مرورگر اختصاصی هدست Gear VR سامسونگ هم جزء محصولات پشتیبانی کننده از این استاندارد جدید دنیای وب محسوب می شود.

حال که پشتیبانی از این استاندارد در مرورگر اج توسط مایکروسافت تأیید شده، باید منتظر ماند و دید که واکنش توسعه دهندگان به این موضوع چیست و چه محتوایی را برای آن در آینده خلق خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SiNa
    SiNa | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    به سلامتی

  • molavy
    molavy | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    یک سلامی هم بکنیم به مایکروسافت. این لاکپشت خواب خپل. خسته نباشی

مطالب پیشنهادی