ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی از عرضه پلی استیشن های بیشتر در آینده می گوید

پیش از آغاز نمایشگاه E3 امسال بود که یوشیدا، مدیر استودیوهای جهانی سونی، گفت ممکن است شاهد عرضه پلی استیشن 5 نباشیم. نمی دانیم او از این حرف ها چه منظوری داشت ولی همین صحبت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

پیش از آغاز نمایشگاه E3 امسال بود که یوشیدا، مدیر استودیوهای جهانی سونی، گفت ممکن است شاهد عرضه پلی استیشن 5 نباشیم. نمی دانیم او از این حرف ها چه منظوری داشت ولی همین صحبت ها کافی بودند تا بازیکن ها نسبت به ادامه راه برند معروف ژاپنی ها نگران شوند. اکنون شاون لیدن، ریاست شعبه آمریکایی سونی، طی مصاحبه به تمامی گمانه زمانی ها پایان داد.

بر اساس گفته او، این کمپانی برنامه های گوناگونی برای بخش سرگرمی خود داشته و کاربرها می توانند منتظر پلی استیشن های بیشتری باشند: «هم اکنون سونی تمرکزش را روی چرخه زندگی پلی استیشن 4 [اشاره به پلی استیشن پرو] گذاشته و نمی دانیم سیاست های کنونی چه تاثیری روی برنامه های آینده ما دارند. با این وجود پلی استیشن های بیشتری را خواهید دید.»

sony-ps4-pro-640x314-w600
ژاپنی ها پیشتر گفته بودند پلی استیشن پرو آمده تا جلوی کوچ بازیکن هایی که تنها به خاطر گرافیک سمت رایانه های شخصی می روند را بگیرد. این کنسول دهم نوامبر [20 آبان] با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.
به اعتقاد لیدن، مردم خواهان گرافیک و کیفیت های تصویری بهتر هستند و آن ها برای نخستین بار می خواهند تا با نوآوری روی چرخه حیات کنسول ها به این خواسته جامه عمل بپوشانند. اما برای تصمیم گیری پیرامون سیاست های پلی استیشن های بعدی، باید ببینند استقبال از پلی استیشن پرو چگونه است. با توجه به این صحبت ها، شاید پلتفرم های میان نسلی به یک عرف تبدیل شده و دیوایس جدید ژاپنی ها همانند پلی استیشن 4 ورژن «پرو» داشته باشد.

این امکان هم هست آن ها به سمت کنسول های ماژولار بروند. به این معنی که می توانید سخت افزار کنسول را مشابه رایانه های شخصی ارتقا دهید. جدا از این نباید اکوسیستم مایکروسافت را نادیده بگیریم. ممکن است ژاپنی ها همانند ردموندی ها تمام پلتفرم های بعدی خود را روی یک سیستم عامل بسازند تا شاهد ارتباط بهتری میان کنسول ها باشیم. باید صبر کنیم و ببینیم سونی چه برنامه هایی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد غلام نژاد
    محمد غلام نژاد | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    اگه کنسول هم مث گوشی شه واقعا مرخرفه میشه.
    هه دلمون به این خوش بود که کنسول رو 8 سال یه بار عوض میکنیم که اونم به فنا رفت.
    ولی ایده کنسول ماژولار بی نظیره.

  • Behnam/bgh
    Behnam/bgh | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    سونی دلش میخاد وضع کنسول بازی هاشم مثل گوش هاش بشه

مطالب پیشنهادی