ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری موبایل Mi 5s شیائومی با چیپست اسنپدراگون 821 فاش شد

چندی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه موبایل Mi 5s شیائومی ظاهری شبیه به Mi 5 خواهد داشت، اما از نظر مشخصات سخت افزاری تفاوت های فاحشی را ارائه خواهد کرد. امروز اطلاعات کاملی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

چندی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه موبایل Mi 5s شیائومی ظاهری شبیه به Mi 5 خواهد داشت، اما از نظر مشخصات سخت افزاری تفاوت های فاحشی را ارائه خواهد کرد. امروز اطلاعات کاملی از این دستگاه منتشر شده، که کاملاً هیجان انگیز به نظر می رسد.

اسمارت فون Mi 5s شیائومی از نمایشگر 5.15 اینچی مجهز به فورس تاچ بهره می گیرد. قلب تپنده آن چیپ مجتمع اسنپدراگون 821 است که چهار هسته 2.4 گیگاهرتزی در کنار پردازشگر گرافیکی ادرنو 530 را در خود دارد. همچنین 6 گیگابایت حافظه رَم از نوع LPDDR4 در آن تعبیه شده که با کلاک فوق العاده 1866 مگاهرتز عمل می کند.

این موبایل از 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 برخوردار است، ضمن اینکه دوربین پشتی آن 16 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال چهار محوره و گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده، و قابلیت فوکوس PDAF نیز در این ماژول دوربین تعبیه شده.

در ادامه مشخصات حیرت انگیز این اسمارت فون می توان به باتری 3490 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد، که از نسل سوم فناوری شارژ سریع کوالکام نیز پشتیبانی می کند. طبیعتاً درگاه USB-C نیز در این تلفن همراه تعبیه شده، و جالب اینکه همه این سخت افزار قدرتمند در موبایلی به ضخامت 7.25 میلیمتر جای گرفته.

گفتنی است وزن این دستگاه برابر 147 گرم بوده و از ارتباط NFC نیز برخوردار است، در نتیجه سیستم پرداخت تلفن هوشمند شیائومی تحت عنوان Xiaomi Pay توسط آن پشتیبانی خواهد شد. همچنین احتمالاً حسگر اثر انگشت مافوق صوت کوالکام نیز در این محصول تعبیه گردد.

با این تفاسیر، باید منتظر معرفی ابرقدرتی دیگر از شیائومی در سال جاری میلادی باشیم. در ادامه اسکرین شات های مربوط به مشخصات سخت افزاری Mi 5s را می بینید:

Rumored-specs-for-the-Xiaomi-Mi-5s

Rumored-specs-for-the-Xiaomi-Mi-5s (2)

Rumored-specs-for-the-Xiaomi-Mi-5s (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • کاشانی
    کاشانی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    مشکلات نرم افزاری گوشی های چینی خیلی زیاده..اونم بخاطر دستکاری هایی که خودشون توو آندروید انجام میدن..ضمن اینکه علاوه بر مشخصات سخت افزاری، کیفیت قطعات هم مهمه..مشکل حافظه داخلی و آی سی فلش... که فراوان میسوزه..و..

  • Shika
    Shika | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    جالبه هم شیائومی و هم ZTEتو ایران نمایندگی رسمی دارند ،نمایندگی رسمی شیائومی فقط چنده گوشی از رده خارج و قدیمی این شرکت را عرضه میکنه اونم با قیمت بالا،و نمایندگی ZTE فقط دو مدل گوشی رده پایین را عرضه میکنه ولی با قیمت منصفانه ،اصلا معلوم نیست واسه چی نمایندگی رسمی باز کردند ولی بجاش هواوی خوب فعاله و پول چاپ میکنه.

    • فرشاد غلامی
      فرشاد غلامی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

      هیچ کدوم نماینده رسمی نیستن دوست عزیر ...

  • Aureliano
    Aureliano | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

    بسیار عالی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی