ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل دوم ساعت هوشمند اپل
تکنولوژی

اپل در مورد فروش بالای نسل دوم ساعت های هوشمندش مطمئن است

به نظر می رسد اپل باور دارد که نسل دوم ساعت هوشمندش، گرچه از لحاظ ظاهری تقریباً هیچ تفاوتی با نسخه قبل خود ندارد، اما می تواند فروش بالایی را تجربه کند، چرا که منبعی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

به نظر می رسد اپل باور دارد که نسل دوم ساعت هوشمندش، گرچه از لحاظ ظاهری تقریباً هیچ تفاوتی با نسخه قبل خود ندارد، اما می تواند فروش بالایی را تجربه کند، چرا که منبعی در زنجیره تأمین قطعات این شرکت در تایوان به تازگی خبر داده که کمپانی کالیفرنیایی میزان سفارش خود برای تولید چیپ و دیگر قطعات این اسمارت واچ را برای دو ماه آینده تا 2 میلیون واحد افزایش داده است.

بر اساس تخمین های انجام گرفته توسط مؤسسه تحقیقاتی معتبر IDC، نسل اول اپل واچ توانسته 47 درصد سهم بازار نوپای ساعت های هوشمند را از آن خود کند. برآورد شده کمپانی مورد بحث تنها در سه ماهه دوم امسال بیش از 1.6 میلیون دستگاه اپل واچ سری 1 را روانه بازار ساخته.

به علاوه، با آن که هنوز رقم دقیقی اعلام نشده، اما IDC پیش بینی می کند که آمار سه ماهه های سوم و چهارم نیز به همین اندازه امیدوار کننده باشند، چون به نظر می رسد این شرکت شکی در ادامه موفقیتش با نسل دوم این اسمارت واچ ندارد.

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، با آن که اپل واچ سری ۲ از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با نسل قبل خود ندارد، اما واجد برخی ویژگی ها و بهبودهای کلیدی است. از جمله این موارد می توان به افزایش چشمگیر مقاومت آن در برابر آب و افزوده شدن GPS داخلی اشاره کرد، که مورد آخر نیاز کاربر به همراه داشتن آیفون در حین انجام فعالیت های ورزشی را تا حد زیادی رفع می نماید.

علاوه بر این ها، شرکت ساکن کوپرتینو قصد دارد به تولید نسل اول ساعت هوشمندش، البته با پردازنده به روز شده و قیمت پایین تر، ادامه دهد. اتخاذ چنین سیاستی به طور قطع به افزایش هر چه بیشتر سهم اپل در این بازار رو به رشد خواهد انجامید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی