ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

والپیپرهای جدید آیفون 7 و 7 پلاس را دانلود کنید

چیزی به انتشار رسمی جدیدترین نسل آیفون در بازار نمانده است. پیش فروش آیفون های 7 و 7 پلاس چند روزیست که آغاز شده و فروش رسمی از تاریخ 16 سپتامبر (جمعه 26 شهریور) در اپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

چیزی به انتشار رسمی جدیدترین نسل آیفون در بازار نمانده است. پیش فروش آیفون های 7 و 7 پلاس چند روزیست که آغاز شده و فروش رسمی از تاریخ 16 سپتامبر (جمعه 26 شهریور) در اپ استورهای سراسر دنیا آغاز می شود.

اگر نمی توانید برای تجربه کار با آیفون های جدید صبر کنید، شاید بدتان نیاید که زودتر از موعد نیم نگاهی به تصاویر پس زمینه آن ها داشته باشید. وبسایت فون آرنا به تازگی پنج تصویر پس زمینه آیفون های 7 و 7 پلاس را در رزولوشن فول اچ دی (1920x1080) منتشر کرده که در ادامه می توانید آن ها را دانلود کنید.

البته این تصاویر فقط نسخه های ثابت والپیپرهای جدید هستند. برای دسترسی به والپیپرهای زنده و پویا چاره ای جز انتظار برای آیفون های جدید نخواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

    میبینم که بعضیا از سوخت بالاشون، مجبور شدن به والپیپرها گیر بدن...یعنی واقعا هیچ چیز جدید نبود که بیاید به والپیپر اپل گیر بدید بگید خلاقیت توش نیست؟ البته اگر خلاقیت از نظر بعضیا انفجار و آتش گرفتن گوشی هست، منم موافقم که اینا خلاقیت ندارن..

  • Reza rad
    Reza rad | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

    سال بعد که قراره به خاطر ده ساله شدن آیفون یه گوشی کاملا جدید معرفی کنه احتمالا باید نوآوری های خاصی رو شاهد باشیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی