ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Parallel Windows برای اندروید نوقا منتشر شد

یکی از قابلیت های بزرگ اندروید 7.0 نوقا حالت multi-window یا چند پنجره ای است؛ قابلیتی که کاربران سال ها برای ارائه اش در اندروید خالص منتظر ماندند. با وجود آنکه رابط های کاربری تاچ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

یکی از قابلیت های بزرگ اندروید 7.0 نوقا حالت multi-window یا چند پنجره ای است؛ قابلیتی که کاربران سال ها برای ارائه اش در اندروید خالص منتظر ماندند. با وجود آنکه رابط های کاربری تاچ ویز و اپتیموس UI سالهاست که از این خصوصیت بهره می برند، اما اندروید خالص فقط تنها چند هفته است که از این قابلیت برخوردار شده.

طی همین مدت کوتاه اما توسعه دهندگان با دسترسی به API های اندروید نوقا، توانسته اند که اپلیکیشن های جالبی را با به خدمت گرفتن قابلیت چند پنجره ای بسازند. یکی از شاخص ترین آن ها Parallel Windows است که مطمئنا از عنوانش متوجه شده اید که چه کاری برایتان انجام می دهد.

با قابلیت چند پنجره ای اندروید نوقا می توانید دو اپلیکیشن را به طور همزمان در کنار یکدیگر اجرا کنید، ولی این دو اپلیکیشن نمی توانند یکسان باشند. اما به لطف Parallel Windows این امکان هم برایتان فراهم شده است.

parallel-windows-7-w600

شاید این قابلیت در نظرتان چندان ضروری نباشد، اما بگذارید مثالی برایتان بزنیم. فرض کنید در گوگل کروم نیازمند آن هستید که دو تب را کنار یکدیگر گذاشته و به طور همزمان آن دو را بررسی کنید. در حالت عادی انجام این کار میسر نیست، اما Parallel Windows به راحتی و بدون نیاز به دسترسی روت این کار را برایتان انجام می دهد.

البته در استفاده از Parallel Windows ممکن است که با یک سری باگ هم مواجه شوید. در این صورت بهتر است که مشکلات را به تیم توسعه دهنده گزارش داده تا آن ها را برای رفع عیوب و ارائه محصولی کامل و بی نقص یاری کرده باشید.

Parallel Windows رایگان و بدون هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای است، و می توانید آن را همین حالا از پلی استور یا لینک کمکی دانلود و در کلیه دستگاه های اندرویدی مبتنی بر نسخه نوقا نصب کنید.

Parallel Windows for Nougat

Parallel Windows for Nougat

سازنده: IJP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مریم
    مریم | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    میشه بگید چطور میشه نسخه اندروید رو آپدیت کرد؟!! من نسخه ۴.۲.۲ دارم ?

  • abbasalim
    abbasalim | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    مگه چند نفر اندروید 7 دارن

مطالب پیشنهادی