ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انتشار عنوان The Last Guardian باز هم تاخیر خورد؛ به خاطر یک مشت باگ

«ما قصد داریم بهترین و روان ترین تجربه را برای هوادارانمان که مدت ها از ما حمایت کرده اند فراهم کنیم.» بازی انحصاری پلی استیشن 4 با نام The Last Guardian باز هم با این ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

«ما قصد داریم بهترین و روان ترین تجربه را برای هوادارانمان که مدت ها از ما حمایت کرده اند فراهم کنیم.» بازی انحصاری پلی استیشن 4 با نام The Last Guardian باز هم با این بهانه تاخیر خورد. Shu Yoshida (شو یوشیدا) مدیر بخش بازی های سونی اعلام کرد تاریخ جدید عرضه این بازی 7 دسامبر (17 آذر) خواهد بود.

«Fumito Ueda (فومیتو یوئدا) طراح ارشد بازی و استودیوی ژاپنی سازنده دیدگاه بی نظیری برای عنوان لست گاردین دارند؛ از تاثیر گذاری احساسی محتوا گرفته تا تجربه سفرنامه و دوستی و اعتماد، می خواهیم بهترین و روان ترین تجربه ممکن را برای هوادارانی که مدت ها از ما حمایت کرده اند فراهم کنیم.»

«تاخیر همواره تصمیم دشواری است، خصوصا در مورد این بازی، اما ما در طول آزمایش های مراحل نهایی شاهد باگ های متعدد فرا تر از انتظاری بودیم. برای اطمینان خاطر از این مسئله که لست گاردین بدون هیچ مشکل و در سطح توقعات و دیدگاه سازندگان به دست مشتری برسد، متوجه شدیم به زمان بیشتری برای رسیدگی به آن مسائل داریم.»

«تلاش ما برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر محصول ادامه داشته و قصد داریم تا زمان انتشار از محتویات جدید تری از بازی پرده برداری کنیم.»

این عنوان حدود 9 سال پیش رونمایی شد و در مراحل توسعه خود به مشکلات عدیده ای دچار بود؛ بیشتر کارشناسان و مردم تصور می کردند این پروژه با شکست مواجه شده و به احتمال زیاد منتفی خواهد شد، اما سونی در نمایشگاه E3 2015 آن را به عنوان بازی جدید پلی استیشن 4 احیا کرد. آخرین تاریخ انتشار لست گاردین اکتبر سال جاری بود که با تاخیری تقریبا دو ماهه به دسامبر موکول شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • NI_M_MA
    NI_M_MA | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

    این بازی سال 2016 اومد که? ? ? ? ?

    • NI_M_MA
      NI_M_MA | ۲۴ تیر ۱۳۹۶

      نقدشو بزارید

  • shayankia
    shayankia | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

    باید اسمش رو بکنن
    God of Ta'akhir ?????

مطالب پیشنهادی