ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات از مکلارن P14؛ رقیبی برای نسل بعدی خودروهای فراری

مک لارن در حال آماده کردن نسل جدید مدل 650S است و آن را  فعلا با کد P14 می خواند.حال برای اولین بار عکس های جاسوسی آن منتشر شده است که خبر از طراحی خیره ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

مک لارن در حال آماده کردن نسل جدید مدل 650S است و آن را  فعلا با کد P14 می خواند.حال برای اولین بار عکس های جاسوسی آن منتشر شده است که خبر از طراحی خیره کننده برای این مدل جدید می دهد.

این خودرو اولین محصول از 15 محصول آینده این شرکت خواهد بود که قرار است تا سال 2022 میلادی توسط مک لارن به بازار عرضه شود.

McLaren-P14-002-w600-h600

گرچه فعلا خبری از ساخت یک محصول شاسی بلند یا SUV توسط این برند نیست و تمام محصولات اسپرت و سوپراسپرت در مدل های بنزینی، هیبرید و حتی تمام برقی خواهند بود.

P14 از موتور V-8 تویین توربو همچون مدل های دیگر بهره خواهد گرفت و شاسی تمام فیبرکربنی  هم جزیی جدایی ناپذیر از این مدل خواهد بود.

در واقع این مدل یک رده بالاتر از سری اسپرت مک لارن یعنی مدل های 570S و 570GT خواهد بود و در سری سوپر اسپرت های مک لارن طبقه بندی خواهد شد.

با قدرت خروجی در حدود 700 اسب بخار، این خودرو افزایش قدرتی  50 اسب بخاری به نسبت نسل گذشته خود خواهد داشت و فاصله قدرتی آن با مدلی همچون 570S به بیش از 130 اسب بخار خواهد رسید.

McLaren-P14-004-w600-h600

استفاده از آیرودینامیک فعال، چراغ های LED جدید و ظاهر داخلی به روز شده از دیگر تغییراتی است که مک لارن برای این مدل جدید در نظر گرفته است.

به احتمال بسیار زیاد مک لارن از این مدل جدید در نمایشگاه ژنو 2017 میلادی رونمایی خواهد کرد. گفتنی است که مکلارن در زمینه فروش هنوز فاصله قابل توجهی با فراری به عنوان اصلی ترین رقیب خود دارد و در دنیای فرمول یک نیز پس از مشارکت با هوندا به عنوان یک تیم ضعیف ظاهر شده و نتوانسته برند خود را به عنوان سازنده خودروهای افسانه ای حفظ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی