ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی از محدودیت های مربوط به تعداد حروف در توییتر بزودی کنار زده می شوند

یکی از وجوه تمایز توییتر با دیگر شبکه های اجتماعی فعلی، همواره به محدودیت 140 حرفی برای توییت ها و ماهیت میکروبلاگینگ آن بر می گشته است. برخی از مردم عاشق این سادگی توییتر هستند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

یکی از وجوه تمایز توییتر با دیگر شبکه های اجتماعی فعلی، همواره به محدودیت 140 حرفی برای توییت ها و ماهیت میکروبلاگینگ آن بر می گشته است. برخی از مردم عاشق این سادگی توییتر هستند و برخی دیگر آرزو می کردند که می توانستند توییت هایی با جزییات بیشتر ارسال نمایند. بنابراین از روز 19 سپتامبر (29 شهریورماه) تغییراتی اساسی در چگونگی محدودسازی توییت ها به 140 کاراکتر پدید خواهد آمد.

تا به امروز، تصاویر، فایل های GIF، ویدیوها، نظرسنجی ها و توییت های نقل قول شده، همه و همه از تعداد کاراکترهای در دسترس می کاستند که سبب می شد مردم آزادانه قادر به صحبت درباره موضوعات مورد علاقه خود نباشند. اما به لطف تغییرات جدید، دیگر جای نگرانی زیادی درباره تصاویر، فایل GIF و دیگر محتویات مشابه وجود ندارد؛ چرا که دیگر این محتویات از تعداد حروف توییت نخواهند کاست.

علاوه بر این، یکی دیگر از تغییرات به وجود آمده آن است که نام های کاربری قرار گرفته در ابتدای توییت برای منشن کردن یا پاسخ دادن به توییتی پیشین نیز جز کاراکترها به حساب نخواهند آمد.

باید اشاره کرد که این برنامه توییتر برای حذف محدودیت های فعلی شبکه اجتماعی مورد اشاره، چندان جدید نیست و برای نخستین بار، در ماه مه گذشته به آن اشاره شد. با این حال کمپانی توییتر هیچوقت صحبتی درباره تاریخ اجرای آن به میان نیاورد. اما حالا منابع نزدیک به توییتر می گویند که دیگر زمان زیادی تا اعمال تغییرات مورد بحث باقی نمانده و تا کمتر از یک هفته دیگر، به آنها دسترسی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی