ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالاً در پی حذف درگاه هدفون از گلکسی S8 است

پیش از اینکه اپل درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون را از آیفون حذف کند، سه شرکت سازنده تلفن هوشمند اندرویدی قبلاً این کار را انجام داده بودند. این در حالیست که شاید سامسونگ با پرچمدار بعدی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

پیش از اینکه اپل درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون را از آیفون حذف کند، سه شرکت سازنده تلفن هوشمند اندرویدی قبلاً این کار را انجام داده بودند.

این در حالیست که شاید سامسونگ با پرچمدار بعدی اش، شرکت دیگری باشد که بخواهد دست به چنین کاری زده و مرگ تدریجی این راه ارتباطی کهن سال پایان را سرعت بخشد. وب سایت «Digital Music News» خبر می دهد که با توجه به اطلاعاتی که برخی منابع در اختیارش قرار داده اند، شرکت سامسونگ تصمیم دارد در گلکسی S8 درگاه هدفون را حذف کند.

در این بین خبر عجیب تر اینکه حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون باعث اتکای کره ای ها به درگاه USB-C نخواهد شد و گویا سامسونگ تمایل دارد درگاهی اختصاصی برای اتصال هدفون هایی که در جعبه موبایلش به کاربر می دهد ایجاد کند.

پیش از این اینتل از فواید درگاه USB-C برای ایفای نقش به عنوان یک خروجی صدا گفته بود و تصمیم سامسونگ در صورت صحت داشتن، بیش از اندازه عجیب به نظر خواهد رسید. در این میان طبیعتاً سایر شرکت های توسعه دهنده موبایل های اندرویدی استاندارد توسعه یافته از سوی سامسونگ را نخواهند پذیرفت و در صورت حذف کردن جک هدفون، به سراغ بهره گیری از USB-C به عنوان خروجی اصلی صدا می روند و اینچنین می شود شرکت ها به جای کاستن از پیچیدگی های دنیای دیجیتالی به آن خواهند افزود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    حالا سامسونگ حذف میکرد یه چیزی چون از شارژ بیسیم پشتیبانی میکنه... احتمالا سامسونگ فکری در مورد گوش دادن به موزیک هنگام شارژ کردن کرده که می خواد این کارو بکنه.... البته اگه این خبر صحت داشته باشه

  • امیر
    امیر | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا دلیل نداره هر کاری اپل کرد بقیه دنبالش راه بیفتن. حذف این درگاه دردسراش برا کاربر خیلی بیشتره!

  • sepehri
    sepehri | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    فقط سامسونگ واقعا هنوز هیچ گوشی در حده نوته سامسونگ نیست ترکیدنه باطری نوته ۷ درسته ضررهایه بالایی برا شرکته سامسونگ داره ولی سامی شرکتیه که طوله زمان با خودکفا شدن نشون داده هر لحظه میتونه به بالاترین تکنولوژی ها دست پیدا کنه منطقی فکر کنید نه احساساتی و تعصبی .

  • علی آیتی
    علی آیتی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    این چه کاریه؟؟همه دارن مسخره بازی در میارن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی