ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری ریزر روی واقعیت مجازی، تکنولوژی و گیمینگ

به نظر می رسد که کمپانی ریزر برنامه دارد تا از سرمایه موجود در حساب های بانکش اش برای ورود به پدیده جدید صنعت تکنولوژی استفاده کند. این کمپانی تولیدکننده تجهیزات گیمینگ، به تازگی از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

به نظر می رسد که کمپانی ریزر برنامه دارد تا از سرمایه موجود در حساب های بانکش اش برای ورود به پدیده جدید صنعت تکنولوژی استفاده کند. این کمپانی تولیدکننده تجهیزات گیمینگ، به تازگی از برنامه جدید خود به نام zVentures رونمایی کرده که در آن، رقمی معادل 30 میلیون دلار را صرف سرمایه گذاری روی استارتاپ های فعال در زمینه های مختلف تکنولوژی خواهد کرد.

از جمله حوزه هایی که پتانسیل دریافت سرمایه از سوی برنامه zVentures دارند می توان به واقعیت مجازی، اندروید گیمینگ، رباتیک و اینترنت اشیا اشاره نمود. در واقع ریزر به دنبال کمپانی هایی می گردد که محصولات آتی آنها برای بازار منطقی بوده و امکان عرضه آنها وجود داشته باشد. این کمپانی گیمینگ طی سال های اخیر شهرت زیادی در زمینه تجهیزات پی سی گیمینگ برای خود دست و پا کرده و و علاوه بر بندهای کیبورد خود، از لپتاپ ها، هدست و تجهیزات صوتی نیز رونمایی به عمل آورده است.

«مین-لیانگ تان» (Min-Liang Tan) یکی از موسسین ریزر می گوید: «ریزر تاریخچه ای طولانی در همکاری با شرکا، عرضه محصولات شخص ثالث و توسعه تجارت دارد. سوددهی این همکاری ها در دهه گذشته بسیار مثبت و چشمگیر بوده است. zVentures وعده می دهد که به پیشرفت هرچه بیشتر استارتاپ ها کمک کرده و فتح قله های بزرگتر را تسهیل کند.»

طبیعتاً سرمایه 30 میلیون دلاری ریزر صرفاً در اختیار یک کمپانی قرار نخواهد گرفت. در عوض، zVentures قرار است سرمایه را میان کمپانی های مختلف در زمینه های متفاوت تقسیم کند. در حال حاضر می دانیم که کمپانی مورد اشاره برنامه دارد تا 5 میلیون دلار از سرمایه را به حوزه واقعیت مجازی و 5 میلیون دلار دیگر را به حوزه انتشار بازی های اندروید اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی