ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس لانچر حالا با نام پیکسل لانچر در دسترس کاربران قرار گرفته است

اخیراً به اطلاعتان رساندیم که شایعات مستحکمی مبنی بر توقف برندینگ موبایل های شرکت گوگل با عنوان نکسوس و ارائه ی محصولات جدید این شرکت با برند پیکسل به گوش می رسد. بنابراین نباید جای ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اخیراً به اطلاعتان رساندیم که شایعات مستحکمی مبنی بر توقف برندینگ موبایل های شرکت گوگل با عنوان نکسوس و ارائه ی محصولات جدید این شرکت با برند پیکسل به گوش می رسد. بنابراین نباید جای شگفتی باشد که لانچر نکسوس نیز نام تازه ای پیدا کند. این لانچر محبوب که با برند جدیدی عرضه شده به لطف یک توسعه دهنده ی ROM به نام LlabTooFeR در دسترس قرار گرفته است.

آن طور که به نظر می رسد پیکسل لانچر در ظاهر تفاوت چندانی با نکسوس لانچر ندارد. تا جایی که به نظر می رسد نام و شماره ی ورژن، تنها چیز هایی هستند که تغییر کرده اند. البته آیکون تقویم نیز داینامیک شده، یعنی بدون نیاز به باز کردن تقویم، تاریخ دقیق روز را به کاربر نشان می دهد.

اگر به دنبال ویژگی یا طراحی جدیدی برای رابط کاربری می گردید با این لانچر چیزی دستگیرتان نخواهد شد. لانچر جدید به معنای واقعی کلمه تازه ترین نسخه ی نکسوس لانچر است اما با نامی جدید.

اما اگر به دنبال آن هستید که خود را با آخرین نامگذاری های مورد استفاده ی گوگل برای محصولات و خدماتش وفق دهید، برای دریافت فایل apk لانچر مذکور می توانید اینجا کلیک کنید. از اینجا نیز می توانید wallpaper picker آن را دانلود کنید. اگر هم می خواهید هر دو را یکجا به صورت یک فایل زیپ دانلود نمایید روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alireza gholinejad
    alireza gholinejad | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    برای منم فورس کلوز نیده
    سونی z1 اندروید 5

  • امیر
    امیر | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

    واسه من نصب نشد ?

  • nostalgia darvari
    nostalgia darvari | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

    دانلود کردم تا امروزم از گول نو لانچر استفاده میکردم از امروز از این جالب مخصوصا دسترسی به منو اپلیکیشن ها عالی شد

مطالب پیشنهادی