ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S8 سامسونگ در چه تاریخی معرفی می شود؟

سامسونگ در سال جاری از گلکسی S7، S7 Edge و همچنین نوت ۷ پرده برداشته و طبیعتاً در ۲۰۱۶ قرار نیست موبایل پرچمدار دیگری از سوی کره ای ها رونمایی شود. با این حال سامسونگ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

سامسونگ در سال جاری از گلکسی S7، S7 Edge و همچنین نوت ۷ پرده برداشته و طبیعتاً در ۲۰۱۶ قرار نیست موبایل پرچمدار دیگری از سوی کره ای ها رونمایی شود. با این حال سامسونگ در چند سال اخیر، در سه ماهه نخست هر سال از گلکسی های سری S پرده برداشته و در ابتدای سال آینده باید انتظار گلکسی S8 را از سوی شرکت مذکور کشید.

S8 موبایلی است که طبق شایعاتی که تا کنون منتشر شده از دو نسخه ۵.۱ و ۵.۵ اینچی بهره می برد اما هر دو مدل به نمایشگرهای خمیده تجهیز شده اند و دیگر خبری از نسخه استاندارد نخواهد بود.

اما با نگاهی به سه سال اخیر و زمان رونمایی از گلکسی اس های جدید، می توان متوجه یک روند ثابت شد. برای مثال گلکسی S5 در روز ۲۴ فوریه رونمایی شده در حالی که نمایشگاه MWC از ۲۴ الی ۲۷ فوریه برقرار بود. گلکسی S6 نیز در یکم مارس معرفی شد و این در حالی بود که کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۵، از دوم الی پنجم مارس برگزار شد. گلکسی S7 هم در ۲۱ فوریه رونمایی گشت و تاریخ نمایشگاه یاد شده نیز ۲۲ الی ۲۵ فوریه بود.

در دو سال اخیر سامسونگ یک روز پیش از آغاز به کار کنگره جهانی موبایل در بارسلون پرچمدار خود را معرفی کرده است. در سال آینده میلادی قرار است نمایشگاه یاد شده از تاریخ ۲۷ فوریه الی دوم مارس برگزار شود و بر همین اساس می توان احتمال داد که موبایل کره ای ها در ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ - هشتم اسفند سال جاری معرفی گردد.

حال جالب اینجاست که فاصله زمانی از موقع معرفی دستگاه تا عرضه آن به بازار نیز چندان کم نبوده است: گلکسی S5 سامسونگ ۴۶ روز پس از رونمایی عرضه شد در حالی که این مدت برای S6 و S6 Edge به ۴۰ روز رسید و در سال جاری گلکسی S7 با تاخیر ۱۹ روز به دست کاربران رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • احمد سالمی
    احمد سالمی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    کل گوشیهای نوت 7 که تا به اینجای کار باتریشون مشکل داشته فقط 0.003 درصد از کل گوشیهای فروخته شده بوده لطفا دوستان حاشیه درست نکنند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی