ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپراتورهای مخابراتی خبر از حجم بالای تقاضا برای آیفون 7 و 7 پلاس می دهند

دو سال پیش در همین روزها اپل فروش آیفون ۶ را شروع کرده بود؛ آیفونی که بالاخره از یک نمایشگر بزرگتر در آن استفاده می شد و یک طراحی کاملاً نو داشت. کاربران برای خریدش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

دو سال پیش در همین روزها اپل فروش آیفون ۶ را شروع کرده بود؛ آیفونی که بالاخره از یک نمایشگر بزرگتر در آن استفاده می شد و یک طراحی کاملاً نو داشت. کاربران برای خریدش هیجان زده بودند و اپل گزارش کرد که فروش اولین آخر هفته این محصول برابر با ۱۰ میلیون دستگاه بوده است.

اپل امسال اپل خبر می دهد که قرار نیست آمار فروش آخر هفته اش را اعلام کند. با این حال امروز دو اپراتور بزرگ مخابراتی آمریکا خبر از استقبال بی نظیر خریداران از آیفون 7 دادند. ابتدا مدیر عامل اپراتور T-Mobile خبر داد که رشد تقاضا برای آیفون 7، چهار برابر بیشتر از آیفون ۶ بوده و اکثریت خریداران دو رنگ مشکی را انتخاب کرده اند.

چند ساعت بعد یک اپراتور آمریکایی دیگر به نام «Sprint» آمار مشابهی ارائه داد و بیان نمود میزان سفارشات برای آیفون 7 و 7 پلاس ۳۷۵ درصد بیشتر از آیفون 6s و 6s پلاس بوده است.

آیفون های جدید اکنون به چیپستی با پردازنده ۴ هسته ای مجهز شده اند و قدرتمندتر از هر زمان دیگری هستند. روز گذشته آیفون 7 در AnTuTu بنچمارکی با ۱۷۸ هزار امتیاز را به ثبت رساند و از طرف دیگر این محصولات اکنون به گواهی IP67 مجهز هستند که خبر از مقاومت آنها در برابر آب و گردوغبار دارد.

در این میان نکته ای دیگر هم موجب افزایش محبوبیت آیفون 7 شده است. چهار اپراتور مخابراتی برتر آمریکا نوعی قرارداد را در اختیار کاربر قرار می دهند که می تواند در ابتدای کار آیفون 7 را به شکلی کاملاً رایگان دریافت کرده و مبلغ دست کم ۶۴۹ دلاری آن را در اقساط ۲۴ ماهه پرداخت نماید. همین موضوع در کنار مشکلاتی که برای سامسونگ و عرضه گلکسی نوت ۷ پیش آمده را می توان عاملی جهت افزایش یافتن سفارشات آیفون های تازه دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • mohammad mehdi.E
    mohammad mehdi.E | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    اپل همیشه فروشش رو داره چون هم کیفیت بالایی داره و اینو تو این سال ها ثابت کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی