ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلتفرم پوشیدنی اندروید بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است

اندروید ویر یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دستگاه های پوشیدنی به شمار می رود و تولیدکنندگانی مانند ایسوس، موتورولا و هوآوی از آن در ساعت های هوشمند خود بهره می برند. برای اینکه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

اندروید ویر یکی از محبوب ترین سیستم عامل های دستگاه های پوشیدنی به شمار می رود و تولیدکنندگانی مانند ایسوس، موتورولا و هوآوی از آن در ساعت های هوشمند خود بهره می برند. برای اینکه بتوان ساعت های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل را کنترل کرد و آنها را با موبایل های هوشمند همگام ساخت، کاربران باید اپلیکیشن رسمی اندروید ویر را نیز روی گجت خود نصب کنند.

تا دیروز، تعداد دانلودهای این اپلیکیشن در استور گوگل پلی بین 1 میلیون تا 5 میلیون بار بود که آمار دقیق دانلودها را به خوبی نشان نمی داد؛ خصوصاً با توجه به اینکه این آمار از ماه مارس 2015 دست نخورده باقی مانده بود. با این حال امروز این آمار تغییر کرد و به 5 میلیون الی 10 میلیون واحد رسید؛ این بدان معناست که تعداد دانلودهای اندروید ویر همین تازگی از مرز 5 میلیون بار عبور کرده.

حال با توجه به اینکه گوگل آماری رسمی از تعداد کاربران فعال سیستم های پوشیدنی منتشر نمی کند، تعداد دانلودهای اپلیکیشن اندروید ویر می تواند راهنمای مناسبی برای آگاه شدن از این مسئله باشد. باید توجه داشت بخشی از این دانلودها ممکن است به افرادی تعلق داشته باشد که موبایل خود را تعویض کرده و مجدداً نسبت به نصب اپلیکیشن اقدام کرده اند؛ بنابراین دست آوردن تعداد دقیق کاربران فعال کار سختی خواهد بود اما در مجموع می توان گفت که نزدیک به 5 میلیون کاربر فعال در حال حاضر از ساعت های هوشمند اندرویدی استفاده می کنند.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که عدم عرضه تعداد رسمی کاربران از سوی گوگل، دلیلی ساده دارد. در واقع دنبال کردن فعالیت های دیوایس های مجهز به اندروید ویر، بسیار سخت تر از دنبال کردن فعالیت های اسمارت فون ها است چرا که این ساعت ها به سرویس های گوگل پلی متصل نمی شوند. با این حال، اگرچه به دست آوردن آمار سخت است، اما غیرممکن نیست و مطمئناً گوگل به آماری تخمینی از تعداد کاربران فعال دسترسی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • A_A_2
    A_A_2 | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    لابد سردشونه که پنج میلیون بار دانلود کردن بپوشن.. به هر حال از خریدنش در مغازه آسون تره،

  • بیژن
    بیژن | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    من اشتباهی دانلود کردم بعد پاکش کردم... بیشتر به این خاطر که نمیدونن چیه دانلود میکنن خخخ اونم الکی کنتور میندازه

مطالب پیشنهادی