ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Nixon Mission آشنا شوید؛ ساعت هوشمندی که برای مقاومت در بدترین شرایط ساخته شده است

یکی از مشکلات رایج دارندگان ساعت های هوشمند، نیاز همیشگی این گجت ها به محافظت است و دائماً باید مراقب باشید که با آب برخورد نداشته یا ضربه نبینند. اما کمپانی Nixon اخیراً از ساعت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

یکی از مشکلات رایج دارندگان ساعت های هوشمند، نیاز همیشگی این گجت ها به محافظت است و دائماً باید مراقب باشید که با آب برخورد نداشته یا ضربه نبینند. اما کمپانی Nixon اخیراً از ساعت 400 دلاری به نام Mission رونمایی کرده که از سیستم عامل اندروید ویر بهره می برد و مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربات و آب از خود نشان می دهد.

این ساعت هوشمند اندرویدی، از بدنه ای پلاستیکی ساخته شده و Nixon پیش از هر چیز، نیازهای اسکی بازها و موج سواران را مد نظر خود داشته است. در واقع Mission ساعتی نیست که به صورت معمولی از آن استفاده کنید و برای زمانی ساخته شده که می خواهید موج سواری کنید یا از روی هلیکوپتر به پایین پریده و روی برف به اسکی بپردازید.

MISSION-PDP-INLINE-FULLSIZE-03-1280x740-w600

نمایشگر 1.3 اینچی با رزولوشن 400x400 ساعت هوشمند مورد اشاره، با پوشش گوریلا گلس محافظت می شود و برای بدنه نیز از قاب پلی کربناته با لبه های فلزی ضد زنگ استفاده شده است. ساعت Mission می تواند تا عمق 100 متری در آب دوام آورد که بیشترین مقدار ممکن در میان تمام ساعت های اندرویدی به شمار می رود. Nixon می گوید که نمایشگر ساعت وقتی خیس باشد هم به خوبی کار می کند و امکان استفاده از قابلیت های هوشمند آن حتی در وسط اقیانوس هم مهیا شده است.

در داخل ساعت Mission، از چیپست جدید اسنپدراگون 2100 و سنسورهای مختلفی مانند دماسنج، فشارسنج، ارتفاع سنج، قطب نمای الکترونیکی، سنسور مجاورت سنجی و رطوبت سنج استفاده شده است که امکانات گوناگونی در شرایط های مختلف به همراه خواهند آورد.

در نهایت باید افزود که Nixon ساعت 400 دلاری خود را در مدل های شخصی سازی شده مختلفی عرضه خواهد کرد و کاربران می توانند سه رنگ متفاوت برای بدنه و 24 رنگ برای بند ساعت را برگزیده و خریداری کنند. این ساعت که هم اکنون پیش فروشش آغاز شده، از تاریخ 10 اکتبر (19 مهرماه) به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی