ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با کاهش دادن عمر باتری گلکسی نوت 7، مشکل انفجار آن را برطرف می کند

تا به امروز مطمئناً از مشکل موبایل های گلکسی نوت 7 و انفجار باتری واحدهای آن به هنگام شارژ باخبر شده اید. اگرچه سامسونگ مدتی است که فراخوانی برای جمع آوری موبایل های نوت 7 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

تا به امروز مطمئناً از مشکل موبایل های گلکسی نوت 7 و انفجار باتری واحدهای آن به هنگام شارژ باخبر شده اید. اگرچه سامسونگ مدتی است که فراخوانی برای جمع آوری موبایل های نوت 7 و تعمیر آنها صادر کرده اما هنوز بسیاری از مردم از معاوضه موبایل های آسیپ پذیر خود سر باز زده اند و همین مسئله سبب شده تا کمپانی کره ای به دنبال راه های دیگری برای محافظت از مشتریان خود باشد.

گزارش ها حاکی از آن هستند که کمپانی سامسونگ در حال آماده سازی آپدیتی نرم افزاری برای افرادی است که با وجود اخبارهای ناگوار چند وقت اخیر، به هر دلیلی حاضر به تعویض فبلت خود نیستند. این به روزرسانی، میزان شارژ باتری را به 60 درصد محدود می کند که سبب می شود تا دستگاه با داغی بیش از حد مواجه نشده و مشکل انفجار باتری برطرف گردد.

به نظر می رسد که گذشته از فراخوان نه چندان مناسب و غیررسمی سامسونگ برای جمع آوری موبایل های گلکسی نوت 7، بی توجهی مشتریان به یکی از بزرگترین مشکلات کمپانی کره ای تبدیل شده است: چرا که مردم خیلی ساده تصور می کنند چنین اتفاقاتی برای آنها به وقوع نمی پیوندد و به همین جهت، زحمت تعویض موبایل را به خود نمی دهند.

برخی از رسانه های ایالات متحده معتقد هستند بهترین راه حل برای اجبار کاربران به تعویض موبایل های نوت 7 و جلوگیری از بروز سانحه های دیگر، بریک کردن دستگاه از راه دور است. اما به نظر می رسد که آپدیت نرم افزاری تازه سامسونگ گزینه بهتری برای این مسئله باشد. در نهایت باید افزود که هنوز مشخص نیست آپدیت نرم افزاری مورد اشاره به صورت داوطلبانه از سوی کاربران دانلود خواهد شد یا همه به دریافت آن مجبور می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Ali Hakimi
    Ali Hakimi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    اقای نویسنده محترم!!!!؟! چطور میگی سامسونگ رسمی اعلام نکرده ک گوشیارو پس بدین!!؟! چقد تعصب بیجا داری تو !!؟ دیگه کم مونده مث دزدان دریایی بنویسه تو شیشه بزاره بندازه تو آب!!!???

  • بیژن
    بیژن | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    بریک کنن بهتره طرف مجبور میشه بره تعویض کنه

  • farzad37j
    farzad37j | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    اونايي كه نميدونن يا نميخوان تعويض كنن طرفدار تروريستن و هدف بزرگي دارن.واسه اون حالا حالا ها ميخوان بتركونن

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    سامسونگ :( ? ? ? ? ? ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی