ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلدیران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

آنها که از طرفداران پر و پا قرص برندی خاص [حال در هر حوزه ای که می خواهد باشد] هستند، دوست دارند به صورت مستمر و آنی در جریان جدیدترین خبرها در رابطه با محصولات ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۷

آنها که از طرفداران پر و پا قرص برندی خاص [حال در هر حوزه ای که می خواهد باشد] هستند، دوست دارند به صورت مستمر و آنی در جریان جدیدترین خبرها در رابطه با محصولات تازه آن شرکت، خدمات نوینش و حتی جشنواره های مختلفی که برگزار می کند، قرار بگیرند.

گلدیران هم که نمایندگی رسمی محصولات ال جی در ایران را در اختیار دارد، با در نظر داشتن همین مساله، حضوری پر رنگ در شبکه های پیام رسان و اجتماعی دارد و تمام تلاشش را به خدمت گرفته تا در کوتاه ترین زمان، مشتریان وفادار خود را در جریان تازه ترین خبرها قرار دهد. این شرکت برای دعوت از علاقمندان به منظور عضویت در این شبکه ها بیانیه ای رسمی را منتشر کرده که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

از این پس می توانید اخبار جدیدترین محصولات ال جی، جشنواره های گوناگون با جوایز ارزشمند، کمپین های جذاب و ده ها فرصت هیجان انگیز را در شبکه های تلگرامی و اینستاگرامی گلدیران پی گیری کنید. گلدیران برای شبکه های اجتماعی خود مسابقات ویژه نیز برگزار می کند.

چنانچه نرم افزار تلگرام و اینساگرام را بر روی تلفن های همراه یا سیستم های دسکتاپی خود دارید، می توانید برای عضویت در کانال های ما روی لینک مربوط به کانال تلگرام و اینستاگرام کلیک نمایید.

شرکت گلدیران نماینده رسمی محصولات خانگی (ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، مایکروفر، جارو برقی و کولر گازی)، انواع تلویزیون های پلاسما، ال ای دی، OLED و صوتی و تصویری شامل سینمای خانگی، سیستم های صوتی "های فای"، DVD Player، نمایشگرهای تجاری، محصولات سلامتی، روشنایی و سیستم های تولید برق خورشیدی شرکت ال جی در ایران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را نیز عرضه می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی