ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تا پایان سال پوشیدنی جدیدی مبتنی بر Android Wear تولید نخواهد شد

ال جی، لنوو و هوآوی که هر سه از بزرگ ترین تولید کنندگان گجت های مبتنی بر پلترم پوشیدنی اندروید محسوب می شوند در مصاحبه اخیر خود با CNET تایید کرده اند که تا پایان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

ال جی، لنوو و هوآوی که هر سه از بزرگ ترین تولید کنندگان گجت های مبتنی بر پلترم پوشیدنی اندروید محسوب می شوند در مصاحبه اخیر خود با CNET تایید کرده اند که تا پایان سال جاری میلادی سخت افزار تازه ای را ارائه نخواهند کرد و به این ترتیب ال جی تنها شرکتی خواهد بود که امسال از اسمارت واچ جدیدش رونمایی کرده.

این سه کمپانی معمولا پوشیدنی های تازه خود را در جریان IFA معرفی می کنند اما این رویداد برگزار شد و خبری از این محصولات نبود.

حال سوالی که مطرح می شود این است که چرا تولیدکنندگان پوشیدنی های هوشمند اندرویدی تمایلی به عرضه محصولات تازه ندارند؟ نخست می توان به ناتوانی این شرکت ها در گنجاندن چیپ LED در دستگاه های یاد شده اشاره نمود که بدون کم شدن عمر باتری آنها یا افزایش ضخامتشان ممکن نخواهد بود و دلیل دیگر فقدان کلی علاقمندی کاربران به خرید این دستگاه ها و تمایل آنها به صرف هزینه روی دستبندهای سلامتی ارزان تر است.

سامسونگ در مصاحبه خود با CNET اعلام داشته که بخش اعظمی از خریداران ساعت هوشمند آن مردان هستند و این نشان می دهد که صنعت نتوانسته نظر نیم دیگری از جمعیت دنیا را به این حوزه جلب کند.

مساله دیگر این است که نسخه دوم پلتفرم پوشیدنی اندروید طبق برنامه ریزی ها پاییز امسال از راه می رسد و با در نظر همین مساله روشن است که بزرگ ترین شرکای ساعت های هوشمند گوگل برنامه ای برای ارائه دستگاه های جدید همراه با این نرم افزار نداشته باشند.

البته اضافه نماییم که گوگل قطعا تدابیر ویژه ای را برای جلب توجه و حفظ اشتیاق شرکای سخت افزاری اش به android wear اتخاذ کرده و هرآنچه درتوان دارد را به خدمت خواهد گرفت تا آنها را به تولید سخت افزار جدید ترغیب نماید، با این حال سامسونگ و اپل که هر دو پلتفرم پوشیدنی مختص به خود را دارند قطعا از حرکت باز نخواهند ایستاد و طبق جدول زمانی همیشگی شان گجت های پوشیدنی خود را معرفی خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی