ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 پلاس و رنگ جت بلک آیفون 7 یک روز قبل از عرضه تمام شدند

همانطور که در خبرهای خوانده اید هفته گذشته اپل آیفون 7 و مدل پلاس آن را رونمایی کرد. این دو دستگاه دوربین های تازه ای را در بدنه خود جای داده اند و با بهره گیری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

همانطور که در خبرهای خوانده اید هفته گذشته اپل آیفون 7 و مدل پلاس آن را رونمایی کرد. این دو دستگاه دوربین های تازه ای را در بدنه خود جای داده اند و با بهره گیری از استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاومند.

جمعه گذشته بود که کمپانی ساکن کوپرتینو امکان پیش سفارش آیفون های جدید در بازارهای مختلف را فراهم کرد و قیمت مدل پایه آیفون جدید برابر با ۶۴۹ دلار و مدل پلاس آن ۷۶۹دلار در بازار آمریکا اعلام شد.

جالب است بدانید بسیاری بعد از برگزاری کنفرانس اپل اظهار داشتند که آیفون های جدید نسبت به مدل های سال قبل بهبود قابل توجهی را تجربه نکرده اند و حذف جک هدفون از روی بدنه مدل های جدید نیز قطعا بسیاری از کاربران را از خرید آنها منصرف میکند.

حالا اما خبر رسیده که نه بهبودهای اندک این دو اسمارت فون و نه حذف جک هدفون از روی بدنه آنها فروش شان را کم نکرده و بسیاری برای سفارش آنها اقدام کرده اند.

قرار است که آیفون های جدید از فردا به بازار عرضه شوند، اما امروز اپل فاش ساخت که کل اندوخته آیفون 7 پلاس به فروش رفته و تمام شده.

نکته جالب دیگر اینکه علیرغم هشدار این شرکت مبنی براینکه بدنه آیفون 7 جت بلک یا مشکی براق به راحتی خراش بر می دارد، این محصول هم تمام شده و به کلی فروش رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali
    ali | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    اینکه اپل بدون نوآوری و حرکتی خاص انقدر فروش کنه اتفاق خوبی نیست!
    مثل اون رستوران گیلکی واقع در جردن (اسمشو نمیگم) که از وقتی دید مشتریا 2 ساعت واسش تو صف وایمیستن با قیمتی گزاف آشغال تحویل مردم میده!

  • Parsa MSH
    Parsa MSH | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    فقط جت بلک عالیه رنگش خیلی قشنگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی