ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک از علاقمندی اش به واقعیت مجازی و افزوده می گوید

تیم کوک مدیرعامل اپل روز گذشته مصاحبه ای را با شبکه ABC انجام داد و در صحبت هایش از علاقمندی شرکت متبوعش به واقعیت افزوده و مجازی گفت. البته در نظر داشته باشید این نخستین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

تیم کوک مدیرعامل اپل روز گذشته مصاحبه ای را با شبکه ABC انجام داد و در صحبت هایش از علاقمندی شرکت متبوعش به واقعیت افزوده و مجازی گفت.

البته در نظر داشته باشید این نخستین باری نیست که خبرهایی در مورد تمایل اپل به حوزه های یاد شده منتشر می گردد؛ در گذشته نیز کوک در مناسبت های مختلف تایید کرده بود واقعیت افزوده و مجازی دو مقوله ای هستند که اپل پشت درهای بسته آنها را دنبال می کند.

اما چه چیزی این مصاحبه را در نظرمان جالب خواهد کرد؟ جزئیات اضافه ای که کوک در صحبت هایش به آنها اشاره نمود.

مدیر عامل اپل برای نمونه اظهار کرد:

ما با دو مقوله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده روبرو هستیم که هر دویشان فوق العاده جالب هستند اما نظر خود من این است که واقعیت افزوده تا به اینجا اهمیت بیشتری نسبت به دیگری داشته.

کوک در ادامه مدعی شد که از واقعیت افزوده می توان برای غنی تر نمودن هرچه بیشتر تجربیات اجتماعی استفاده نمود.

ما به لطف واقعیت افزوده می توانیم در جلسه ای حاضر باشیم، با یکدیگر صحبت کنیم و همچنین چیزهای دیگری را پیش روی خود ببینیم. آن مقوله های بصری هم می توانند هرچیزی باشند، از آنچه در موردش صحبت می کنیم تا فردی که حاضر نیست اما می تواند در جمع مان باشد.

اما نباید تصور کرد که به خاطر علاقمندی کوک به واقعیت افزوده، اپل تصمیم دارد واقعیت مجازی را نادیده بگیرد چراکه به باور این مدیر، واقعیت مجازی از پتانسیل خوبی برای استفاده در حوزه های آموزش و گیمینگ برخوردار است. خلاصه کلام اینکه به باور کوک واقعیت افزوده تکنولوژی بزرگ ترین نسبت به واقعیت مجازی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی