ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اپلیکیشن Focus برای افزایش بهره وری در مدیریت کارها را منتشر کرد

اوایل ماه می امسال بود که شایعاتی در مورد تصمیم سامسونگ برای توسعه اپلیکیشنی مشابه Hub بلک بری منتشر شد. با گذشت چند ماه از این موضوع، بالاخره امروز مشخص شده که تمامی این شایعات صحت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اوایل ماه می امسال بود که شایعاتی در مورد تصمیم سامسونگ برای توسعه اپلیکیشنی مشابه Hub بلک بری منتشر شد. با گذشت چند ماه از این موضوع، بالاخره امروز مشخص شده که تمامی این شایعات صحت داشته اند.

اپلیکیشن جدید سامسونگ Focus (فوکوس) نام دارد که کاربر با آن می تواند ایمیل ها، رویدادهای تقویم، فهرست های انجام کار، یادآورها و مخاطبین را از یک محل مدیریت کند تا بدین طریق بهره وری در مدیریت کارهای خود را افزایش داده باشد.

البته این ها تنها قابلیت های اپ فوکوس نیستند. فوکوس مستقیما با پروتکل Exchange ActiveSync مایکروسافت همگام سازی می شود، امکان جستجوی یکپارچه در کلیه محتوا (ایمیل، رویدادها، یادآورها، وظایف و مخاطبین) را داشته و می تواند امکان افزودن رویداد یا وظایف از محیط ایمیل را برای کاربر به ارمغان آورد.

Focus 2-w600

همچنین اپلیکیشن یادشده در حال حاضر از سرورهای Exchange Server 2003 SP2/SP3 و نسخه های جدیدتر، گوگل، آفیس 365، هات میل، آتلوک، Naver و دیگر سرورهای تحت پشتیبانی Exchange ActiveSync همچون IBM Notes، Traveler، Kerio و ... پشتیبانی به عمل می آورد.

توجه داشته باشید که مبنای کار فوکوس بر فضاهای ابری نیست، بلکه صرفا به سرورهای ایمیل متصل می شود. البته امکان ذخیره اطلاعات روی دستگاه برای کاربران مهیا شده، اما سامسونگ به هیچ عنوان به این اطلاعات دسترسی نخواهد داشت.

اپلیکیشن فوکوس با بیشتر گجت های سامسونگ مبتنی بر اندروید 6.0.1 مارشملو سازگاری دارد، اما نکته اینجاست که هنوز امکان دانلود آن در بسیاری از کشورهای دنیا مهیا نشده. بنابراین به نظر می رسد که فوکوس هنوز به صورت عمومی منتشر نشده و در فاز آزمایشی به سر می برد.

جالب است بدانید با وجود آنکه هنوز تعداد دانلودهای فوکوس از مرز 500 مرتبه گذر نکرده، کاربران اندروید استقبال خوبی از آن به عمل آورده و امتیاز 4.4 ستاره را به آن اعطا کرده اند.

Samsung Focus

Samsung Focus

سازنده: .Samsung Electronics Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی