ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رنگ های جدید گلکسی نوت 7 سامسونگ
تکنولوژی

تعداد گلکسی نوت های منفجر شده در آمریکا به 92 مورد رسید

سامسونگ به سرعت هر چه تمام تر در حال توقف عرضه و تبلیغات، اطلاع رسانی و باز پس گیری تلفن های جدید خود، گلکسی نوت 7 از مشتریان در سراسر جهان است. در آخرین گزارش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

سامسونگ به سرعت هر چه تمام تر در حال توقف عرضه و تبلیغات، اطلاع رسانی و باز پس گیری تلفن های جدید خود، گلکسی نوت 7 از مشتریان در سراسر جهان است. در آخرین گزارش منتشر شده، سامسونگ و کمیسیون ایمنی مصرف کنندگان کالا اعلام داشتند 97 درصد کل موبایل هایی که با این نام در ایالات متحده آمریکا به دست مشتریان رسیده، پتانسیل انفجار باتری را دارند و بهتر است کاربر هر چه زودتر آن ها را تحویل نمایندگی ها دهد.

طی دو هفته گذشته، 92 گزارش در ارتباط با انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت 7 صورت پذیرفته که 26 مورد منجر به سوختگی و 55 مورد منجر به خسارت مالی، نظیر انفجار درون ماشین یا گاراژ شخصی شده اند. همچنین لازم است بدانید که باتری های معیوب و مورد دار توسط سامسونگ تولید شده و نه کمپانی دیگری.

همین مسئله سبب شده تا سامسونگ و کمیسیون ایمنی مصرف کنندگان کالا در فراخوانی مشترک از مردم بخواهند تا گلکسی نوت های خریداری شده پیش از 15 سپتامبر (25 شهریور) را سریعا تحویل شعب سامسونگ داده و به هیچ عنوان آن ها را شارژ نکنند.

گلکسی نوت های سالم، نهایتا تا 31 شهریور برابر با 21 سپتامبر دوباره در برخی فروشگاه های بزرگ عرضه می شوند اما عرضه به طور عمده احتمالا با تاخیر همراه خواهد بود.

در حالی که سامسونگ تاکنون 2.5 میلیون واحد گلکسی نوت 7 در آمریکا عرضه کرده اما فقط یک میلیون آن ها پس داده شده. کره ای ها ادعا می کنند که صرفا 400 هزار واحد به دست مشتریان رسیده و باقی دست توزیع کنندگان و فروشگاه ها است.

به هر حال، گلکسی نوت 7 در ایران هم تعویض خواهد شد و مشتریان فرصت دارند تا 29 شهریور به بخش پشتیبانی مراجعه کرده و هر چه زودتر کالا را تحویل دهند تا یک موبایل جدید دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • Mey3Am_TURBo
    Mey3Am_TURBo | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    @mohammad makarem

    محض اطلاعتون بگم این اولین مشکل سامی نیست...
    s7 هم تو ضد اب بودنش مشکل بیش اومد?

  • حسین معصومی
    حسین معصومی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    اگه‌ نوت ۷ منفجر نمیشد دیجیاتو چیکار میکرد؟اینقد پست میذاره

  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    اخه شما چه پدرکشتگی با سامسونگ دارین.همیشه بهترین گوشی با بهترین کیفیتو میداد بیرون البته بعد از s5?حالا بعده این همه مدت همچنین اتفاقی براش اوفتاده که خیالتون جمع .تو s8جبرانش میکنه.قرار نیست که بعد از این همه سال اعتبار گوشی هایه بعدیش منفجر بشه.من نه کمپانی ایفون ماله بابامه نه سامسونگ.فقط دارم میگم حرفه ناحق نزنین.خودم نوت4 دارم با هیچ گوشی هم عوضش نمیکنم از بس از همه نظر عالیه .با دوربینش با z5 هم کل میندازم.خودم میخواسم ایفون بخرم.دیدم مگه خل شدم 2 تومن پول بودم برندو بخرم که وایسم جلو اینه که بگم ملت منم ایفون دارم.بعدم بفرسم اینستا لایک بخوره.نوت4 خریدم که تو همه چی تو هرجا برام کارایی داشته باشه.شما فقط دارین پوله برندیو میدین که میاد دوربینشو سونی میده بزنه رمشم سامسونگ چیپستشم یه سرکته دیگه که اسمش الان یادم نیست.حالا شما سامسونگ بابه سلیقت نیس لطفا این برنده پراعتبارو تو چشمه مردم سیاه نکن.مرسی اه

  • strz
    strz | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    سامسونگ علیرغم اینکه گوشی های فوق العاده ای میسازه متأسفانه توجهی به ارائه خدمات صحیح به مشتریها نداره‌. مدت زیادی است که گلکسی اس ۷ در شیراز روی شبکه ۳ جی همراه اول کار نمی کنه و پیگیری‌ها هم به نتیجه نرسیده. مساله اینجاست که حتی موقع خرید مشتری رو از این مشکل آگاه نمیکنن.

    • مهدی
      مهدی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

      داداش مشکل ازمخابراته چرا تقسیر سامسونگ میندازی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی