ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: تا به امروز 130 هزار موبایل گلکسی نوت 7 معاوضه شده است

یکی از بزرگ ترین برندهای تولیدکننده موبایل های هوشمند جهان، یعنی سامسونگ روزهای پرمشغله ای را در خاک ایالات متحده پشت سر می گذارد. این کمپانی اخیراً اعلام کرده واحدهای جایگزین فبلت گلکسی نوت 7 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

یکی از بزرگ ترین برندهای تولیدکننده موبایل های هوشمند جهان، یعنی سامسونگ روزهای پرمشغله ای را در خاک ایالات متحده پشت سر می گذارد. این کمپانی اخیراً اعلام کرده واحدهای جایگزین فبلت گلکسی نوت 7 تا قبل از 21 سپتامبر (31 شهریورماه) به دست مشتریان خواهند رسید.

«تیم بکستر» (Tim Baxter)، مدیر ارشد عملیات کمپانی کره ای اخیراً پیغامی ویدیویی منتشر نموده و مخاطبان آمریکایی را روی صحبت خود قرار داده است. از میان سخنان متفاوتی که وی در این ویدیوی 2 دقیقه ای بیان می کند، بکستر تایید کرده که سامسونگ تا به امروز 130 هزار از واحدهای آسیب پذیر نوت 7 را تعویض کرده است.

با توجه به اینکه سامسونگ پیش از انتشار فراخوان معاوضه، نزدیک به 1 میلیون واحد از گلکسی نوت 7 را به بازار ایالات متحده عرضه کرده بود، مسلماً هنوز واحدهای بسیار زیادی باید تعویض شوند که البته بسیاری از آنها نیز هنوز توسط خریداران به سامسونگ تحویل داده نشده اند.

البته با در نظرگیری این مسئله که تا پیش از این، سامسونگ تاریخ دقیقی برای تحویل دادن واحدهای سالم نوت 7 اعلام نکرده بود، طبیعی به نظر می رسید که برخی مشتریان از معاوضه موبایل خود امتناع ورزند. اما حالا که تاریخ نهایی معاوضه موبایل های نوت 7 اعلام شده است، دیگر دلیلی وجود ندارد که کاربران هرچه سریع تر نسبت به تعویض موبایل خود اقدام نکنند.

تیم بکستر در نهایت افزوده که گلکسی نوت 7 های جدیدی که بزودی وارد خاک ایالات متحده خواهند شد، کاملاً امن هستند و مشکل باتری آنها به طور کامل برطرف شده است. ضمناً باید خاطر نشان کرد که آیکن سفید رنگ باتری در نوت 7 های معمولی، جای خود را به آیکنی سبز رنگ در واحدهای سالم خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    قابل توجه اون اشخاصی که نسنجیده حرف میزنن و میگن دمش گرم به مشتریاش احترام میزاره و حتی اون دوستی که چند تا کامنت پایینتر گفته من دیگه مشتری دائمیش میشم با اینکارش..
    اولا باید بگم که این وظیفشه و نباید تشکر هم ازش کرد
    دوما ایا اصن میدونید با ترکیدن هر یک گوشی سامسونگ چقدر ضرر متحمل این شرکت میشه که میگید دمش گرم...این اگه گوشی هارو پس نگیره در نتیجه امار ترکیدن روز به روز افزایش پیدا میکنه و از اونور 100 ها 100 ها برابر ارزش گوشی , سهامش متحمل ضرر های میلیون دلاری خواهد شد پس این کاملا مشخصه که برای سود خودش اینکارو کرده و خواسته گوشیارو پس بگیره...کمی سنجیده نظر بدهیم?

  • بیژن
    بیژن | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    هیچی دیگه وارد فرودگاه که شدین هم باید پاسپورت رو نشون بدین هم آیکون باتری سامسونگ رو...

  • erfan
    erfan | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    دینامیت میگیره موشک کروز پس میده

  • mohsen seyfi
    mohsen seyfi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    من با هیچ کدوم این نظرها کاری ندارم ولی خودتون بذار جای اونی ک 3 ملیون پول به گوشی میده بعد چند روز بهش میگن بیا پس بده تا چند ماه بهت گوشی جی وان بدن خلاصه کلی اذیت و اعصاب خوردی تحمل کنی اخرشم گوشی رو تعمیر کنن بهت بدن ک کلا ازش دلچرکی باشی همیشه ، کدومتون اون وقت از شرکت سامسونگ ممنون میشین :/ به نظر من ک سامسونگ با این اشتباه خیلی از مشتریاش ازدست میده من ک دیگه جرعت ندارم حتی یه گوشی میان ردش بگیرم چه برسه به این ک بخوام چند میلیون پول بدم واسه خرید پرچمدارش هم پولم بره هم اعصابم خورد بشه?

    • بیژن
      بیژن | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

      گوشی رو تعمیر نمیکنن باتری رو تعویض میکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی