ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کیبورد سویفت کی برای پیش بینی بهتر کلمات، حالا از شبکه های عصبی پشتیبانی می کند

کمپانی سویفت کی به تازگی کیبوردی برای تلفن های هوشمند عرضه کرده که برای پیش بینی دقیق تر کلمات، از شبکه های عصبی رایانه ای کمک می گیرد. اگر به خاطر داشته باشید، اکتبر سال گذشته بود که کمپانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

کمپانی سویفت کی به تازگی کیبوردی برای تلفن های هوشمند عرضه کرده که برای پیش بینی دقیق تر کلمات، از شبکه های عصبی رایانه ای کمک می گیرد. اگر به خاطر داشته باشید، اکتبر سال گذشته بود که کمپانی سویفت کی از تصمیم خود برای ارائه اولین کیبورد QWERTY مبتنی بر شبکه های عصبی برای تلفن های هوشمند خبر داد.

در آن زمان کمپانی مورد بحث اذعان داشت که سویفت کی نخستین کیبورد اسمارت فون در دنیا خواهد بود که از این مدل برنامه نویسی بهره خواهد گرفت. برای آنکه بهتر متوجه نحوه عمل تکنولوژی شبکه های عصبی شوید، سویفت کی مثال ساده ای برایتان زده است.

فرضا جمله "بیا همدیگر را در فرودگاه ملاقات کنیم" را در نظر بگیرید. با تایپ این جمله به وسیله سویفت کی، کیبورد با اتکا به تکنولوژی شبکه های عصبی تشخیص می دهد که احتمالا "هتل" یا "دفتر کار" واژگانی هستند که در ادامه مکالمه بین طرفین رد و بدل خواهند شد، بنابراین آن ها را به کاربر پیشنهاد می کند.

مضاف بر این، سویفت کی می فهمد که جمله "بیا همدیگر را در فرودگاه ملاقات کنیم" از لحاظ ساختاری به "بیا در محل کار با هم صحبت کنیم" شباهت دارد. استفاده از این پیش بینی ها نه تنها سرعت تایپ را به میزان زیادی بالا می برد، بلکه می تواند برای کاربر نیز سرگرم کننده و جذاب باشد.

کاربران آمریکایی و انگلیسی پلتفرم اندروید نخستین افرادی هستند که به این به روز رسانی دسترسی خواهند داشت، اما دیگر کاربران برای ارائه این قابلیت می بایست مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. ضمنا تیم سویفت کی هنوز مشخص نکرده که چه زمان این قابلیت را در اختیار کاربران iOS قرار می دهد.

برای دانلود به روز رسانی سویفت کی می توانید به پلی استور یا APKMirror مراجعه کنید. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی