ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری زنده از پنل جلویی موبایل Mi 5s شیائومی

همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، موبایل Mi 5s شیائومی قرار است در نقش مدل ارتقایافته موبایل پرچمدار Mi 5 چینی ها ظاهر شود. این دستگاه بنابر تست بنچمارک آنتوتو و شایعات پیشین، به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، موبایل Mi 5s شیائومی قرار است در نقش مدل ارتقایافته موبایل پرچمدار Mi 5 چینی ها ظاهر شود. این دستگاه بنابر تست بنچمارک آنتوتو و شایعات پیشین، به سخت افزاری قدرتمند شامل چیپست اسنپدراگون 821، متشکل از پردازنده ای با فرکانش پردازشی 2.15 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 530 مجهز خواهد بود.

از دیگر مشخصات فاش شده Mi 5s می توان به نمایشگری 5.15 اینچی با رزولوشن 1080x1920 (به همراه تکنولوژی فورس تاچ) اشاره کرد و گفته می شود که دستگاه در دو مدل با رم 3 گیگابایتی از نوع LPDDR4 و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نیز مدلی دیگر به همراه 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان می رسد. ناگفته نماند که بنابر شایعات، احتمالاً باید منتظر معرفی مدلی دیگر با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز باشیم.

دوربین اصلی Mi 5s قرار است به لنزی 16 مگاپیکسلی، فوکوس خودکار به روش تشخیص فاز مجهز باشد و گشودگی دهانه آن f/1.8 خواهد بود. مضاف بر این، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده خواهد داشت. ضمناً اسمارت فون مورد بحث از باتری 3490 میلی آمپر ساعتی به همراه تکنولوژی شارژ سریع 3 بهره برده و اندروید 6.0.1 به صورت پیش فرض روی آن نصب می شود.

در نهایت باید افزود که اخیراً اولین تصویر زنده از پرچمدار Mi 5s شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که گرچه وضوح ایده آلی ندارد اما ما را با طراحی دستگاه آشنا می سازد. لازم به اشاره نیست که باید با عینک تردید به این تصویر نگاه کرد چرا که دکمه هوم موبایل Mi 5، مستطیل شکل بود و در تصویر پایین، این دکمه شکلی گرد به خود گرفته است.

round-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    باید این دکمه گرد را کلا حذف میکرد و بجاش آرم‌Mi را میگذاشت که با لمس این آرام هم اثر انگشت جواب میداد، هم دکمه home بود

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    ایفون با دکمه هوم کوچیک???

مطالب پیشنهادی