ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با شرکت در مسابقه گیمینگ MSI MGA 2016، برنده 75000 دلار شوید

سری جدید مسابقه MGA از سوی MSI برگزار خواهد شد و در همین راستا شرکت یاد شده بیانیه خبری مربوط به این رویداد را برای دیجیاتو ارسال کرده است. در ادامه متن نگارش شده توسط شرکت ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

سری جدید مسابقه MGA از سوی MSI برگزار خواهد شد و در همین راستا شرکت یاد شده بیانیه خبری مربوط به این رویداد را برای دیجیاتو ارسال کرده است. در ادامه متن نگارش شده توسط شرکت MSI را مطالعه می فرمایید.

مسابقات MSI MGA یا Masters Gaming Arena، یک دوره مسابقات مشهور ورزش‌های الکترونیکی است که قبلا با نام MSI Beat IT شناخته می‌شد. این بازی‌ها توسط برند مطرح گیمینگ جهان، MSI برگزار می‌شود و شور و حرارت زیادی در بین گیمرهای حرفه‌ای در صحنه بین المللی ایجاد می‌نماید.

امسال MSI MGA 2016 با همکاری شرکت Blizzard Entertainment و بازی جدیدش Overwatch، که یک بازی تیراندازی اول‌شخص است، هیجان خاصی به مسابقات آورده است. در این بازی با حضور 22 بازیکن (قهرمان) منحصربه‌فرد و حالت‌های بازی Assault و Escort و Control، سعی می‌شود هدف‌های بازی دنبال شود.  بازیکنان قادر هستند با توجه به شرایط متغیر بازی، قهرمان خود را جابه‌جا کنند. در این مسابقات شاهد تیم‌های مختلفی از سراسر جهان خواهیم بود تا با استفاده از قهرمانان این بازی و همکاری بین اعضای تیم، به اهداف بازی دست پیدا کنند و پیروز شوند.

MSI-MGA02

ثبت نام آنلاین  MSI MGA 2016  بین تاریخ‌های 15 شهریور تا 6 مهر 1395 برای  3 منطقه (آمریکای شمالی/مرکزی/جنوبی، اروپا و آسیا) صورت خواهد گرفت.  بازیکنان می‌توانند برای ثبت نام به این لینک مراجعه نمایند. انتخاب واجدین شرایط منطقه ای MGA 2016 در تاریخ 13 تا 20 مهرماه  خواهد بود. 8 تیم برتر هر منطقه در مرحله نهایی منطقه‌ای با هم در تاریخ 23 تا 30 ام مهرماه به رقابت می‌پردازند.

در نهایت یک تیم برنده از هر منطقه و یک تیم اسپانسر شده توسط MSI در مسابقه بزرگ نهایی (Grand Final) در تاریخ 17 و18 آذرماه در Gfinity Arena در شهر لندن انگلستان مسابقه خواهند داد که در آنجا تیم های منتخب 3 منطقه برای جایزه نقدی به مبلغ  75,000 دلار آمریکا و کمک هزینه سفر، به رقابت خواهند پرداخت. تیم قهرمان در مسابقه بزرگ نهایی برنده 40000 دلار شده ، نفر دوم 20000 دلار، نفر سوم 10000 دلار و نفر چهارم 5000 دلار را دریافت خواهند کرد. این نخستین باری است که  مسابقه  بزرگ نهایی در انگلیس برگزار می‌شود.

MSI-MGA03

برای اطلاعات بیشتر درباره زمان‌ها، جوایز مسابقه و محصولات به وبسایت کمپانی MSI مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد غلام نژاد
    محمد غلام نژاد | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    بیا اونوقت به ما میگن گیم مال بچه هاس پاشو خرس گنده.
    ??

مطالب پیشنهادی