ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل امکان افزودن اپلیکیشن ها به صف دانلود پلی استور را آزمایش می کند

مطابق اسکرین شات های جدید منتشر شده در وبسایت اندروید پلیس، به نظر می رسد که گوگل در حال حاضر قابلیت جدیدی را در اپلیکیشن گوگل پلی تست می کند. قابلیت جدید امکانی برای کاربر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

مطابق اسکرین شات های جدید منتشر شده در وبسایت اندروید پلیس، به نظر می رسد که گوگل در حال حاضر قابلیت جدیدی را در اپلیکیشن گوگل پلی تست می کند. قابلیت جدید امکانی برای کاربر فراهم کرده تا دانلود یا به روز رسانی اپلیکیشن ها از گوگل پلی را در صف انتظار گذاشته و به زمان دیگری موکول نماید.

این قابلیت برای زمانی کاربرد دارد که از اینترنت دیتا استفاده کرده و نمی خواهید حجم باقی مانده تان را با دانلودهای سنگین به اتمام برسانید. به لطف آن می توانید در هنگام اتصال به اینترنت دیتا، دانلود اپلیکیشن را در صف انتظار گذاشته تا وقتی که به یک اینترنت وای فای مناسب وصل شدید دریافت آن به طور خودکار آغاز شود.

Google-Play-w600

به عنوان مثال اگر بیرون خانه و مشغول عکاسی باشید اما متوجه شوید که اینستاگرام روی موبایل تان نصب نشده، می توانید اپلیکیشن را در صف دانلود گذاشته تا وقتی به خانه برگشتید دانلود آن از طریق وای فای آغاز گردد.

قابلیت جدید گوگل پلی می تواند در مدیریت مصرف اینترنت دیتا برای افرادی که از طرح های محدود استفاده می کنند بسیار مفید واقع شود. گوگل هنوز به طور مشخص اعلام نکرده که چه زمانی این قابلیت را در اختیار عموم کاربران قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی