ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست خم و خط و خش آیفون 7
تکنولوژی

سنجش مقاومت آیفون 7 [تماشا کنید]

بعد از دردسرهای فراوانی که اپل بر سر ماجرای خم شدن آیفون 6 پلاس متحمل شد، هر آیفون تازه ای که معرفی می شود (یا بهتر بگوییم هر تلفن هوشمند جدیدی)، اولین سوال این خواهد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

بعد از دردسرهای فراوانی که اپل بر سر ماجرای خم شدن آیفون 6 پلاس متحمل شد، هر آیفون تازه ای که معرفی می شود (یا بهتر بگوییم هر تلفن هوشمند جدیدی)، اولین سوال این خواهد بود که «آیا با دست خم می شود؟» به تازگی کانال مشهور «JerryRigEverything» در یوتوب آزمایشی را ترتیب داده تا علاوه بر پاسخ به این سوال، میزان مقاومت بدنه و شیشه جدیدترین تلفن هوشمند اپل در برابر خط و خش را نیز مشخص نماید.

در این تست که ویدیوی آن را در ادامه مطلب خواهید دید، فرد آزمایش کننده به وسیله اشیای مختلف با درجه سختی متفاوت، مقاومت شیشه محافظ نمایشگر، دکمه هوم و لنز دوربین اصلی و همچنین بدنه پشتی، توری محافظ بلندگو و نوار آنتن را می سنجد تا میزان استحکام و مقاومت هرکدام در مقابل خراش مشخص گردد.

همان طور که در کلیپ بالا مشاهده می کنید، آیفون 7 در مقابل خط و خش از مقاومت بسیار بهتری نسبت گلکسی نوت 7 سامسونگ برخوردار است.

ذکر این نکته نیز ضروریست که تصور می شد لایه ای از یاقوت کبود از کلید جدید هوم و لنز دوربین اصلی مراقبت نماید. در تئوری این ماده باید بتواند در مقابل خراش با هر ماده ای تا درجه سختی 9 مقاومت نماید، اما در ویدیوی منتشر شده می بینیم که مقاومت این بخش ها کمتر از این مقدار است و در نتیجه، شیشه لنز و همچنین روکشی که بر روی کلید هوم قرار گرفته از نوع یاقوت کبود نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • toys
    toys | ۵ آذر ۱۳۹۵

    همین جریگ بعد اون ویدئو نوت ۷ که با هاردنس لول ۲ خط میوفتاد یه ویدئو دیگه داد بیرون و عذر خواهی کرد چون خطا از خودش بود.موقع تیز کردن نوک وسایلش از زنگی با هاردنس ۸ استفاده میکرد و دونه های اون لای شکاف های میکرونی وسایلش مونده بود برای همین وسایلش در واقع درجه سختی ۸ داشتن نه ۲ و ۳ و ۴....وقتی وسایلش رو عوض کرد و یه سری جدید خرید دید که با هاردنس لول ۶ که همون گوریلا گلس هست خش میگیره و عذر خواهی کرد
    نمیگم نوت ۷ گوشی بی نقصی بود چون باتریش واقعا خودکشی بود ولی نباید بگیم گوشیی بود که صفحه اش مقاومت نداشت

    • toys
      toys | ۵ آذر ۱۳۹۵

      زنگی اشتباه شد...سنگی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی