ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر سامسونگ الکترونیکس آمریکا در رابطه با مشکل باتری گلکسی نوت 7: متأسفیم

حتی کسانی که پیگیر صنعت موبایل یا به طور کلی دنیای فناوری نیستند نیز احتمالاً تا کنون در جریان خبر فراخوان سامسونگ برای تعویض تلفن های هوشمند نوت 7 قرار گرفته اند. نزدیک به ۱۰۰ دستگاه ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

حتی کسانی که پیگیر صنعت موبایل یا به طور کلی دنیای فناوری نیستند نیز احتمالاً تا کنون در جریان خبر فراخوان سامسونگ برای تعویض تلفن های هوشمند نوت 7 قرار گرفته اند. نزدیک به ۱۰۰ دستگاه از این مدل تلفن هوشمند تا کنون فقط در ایالات متحده منفجر شده اند. میلیون ها دستگاه از این تلفن هوشمند در حال حاضر در دست خریداران است و اکثریت دارندگان آن از خاموش کردن و بازگرداندن تلفن های هوشمند گلکسی نوت 7 خود به سامسونگ خودداری می کنند. همین امر باعث می شود احتمال صدمات مالی و جسمانی بیشتر در آینده قابل توجه باشد.

امروز تیم بکستر، رهبر و مدیر ارشد عملیات شرکت سامسونگ الکترونیکس آمریکا شخصاً خطاب به مردم و دارندگان تلفن های هوشمند نوت 7 عذرخواهی کرد و از همه خواست دستگاه نوت ۷ خود را خاموش کنند.

بکستر در پیام عذرخواهی خود با ناراحتی می گوید: «کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا (CPSC) برای تنظیم، تسهیل و اجرای برنامه ای جهت محافظت از کاربران آمریکایی، با ما همکاری تنگاتنگی داشته است. ما خریداران نوت 7 را از نقص احتمالی باتری تلفن های هوشمند نوت 7 مطلع کرده ایم، سپس دستورالعملی جهانی برای توقف سریع فروش این دستگاه منتشر ساختیم. ما تا این تاریخ، ۱۳۰ هزار دستگاه نوت 7 را تعویض کرده ایم که شروع سریع و معناداری است».

گفتنی است در حال حاضر بیش از یک میلیون دستگاه نوت 7 فقط در آمریکا فعال است.

بکستر در ادامه ی سخنان خود می افزاید: «ما تا تعویض آخرین دستگاه نوت 7 موجود در بازار، به اقدامات خود در جهت اصلاح شرایط به وجود آمده ادامه می دهیم». او همچنین با درخور دانستن فرایند تعویض مذکور برای مشکل جاری افزوده است: «با صراحت می گویم دستگاه های نوت 7 با باتری جدید ایمن هستند ... این امر توسط یکی از متخصصین شناخته شده و مستقل باتری های لیتیومی تأیید شده است».

بکستر سپس خطاب به باقی دارندگان تلفن هوشمند نوت 7 یعنی اکثریتی که علیرغم مشکلات به وجود آمده کماکان در حال استفاده ی مستمر از دستگاه خود هستند گفت: «اگر هنوز نسبت به تعویض دستگاه نوت 7 خود اقدام نکرده اید، لطفاً، لطفاً، آن را خاموش کنید و به ما بازگردانید».

او خطاب به کسانی که تنها وسیله ی ارتباطی شان همین دستگاه نوت 7 است نیز اظهار داشته انتظارشان طولانی نخواهد بود. بکستر گفته است: «دستگاه های جدید نوت 7 حداکثر تا روز چهارشنبه ی آتی برای تعویض در دسترس قرار خواهند گرفت».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • javad
    javad | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    سلام به همه داداشا


    کسایی که الان دارین سامسونگو نوتو مسخره میکنید چرا قبل از اینکه نوت 7 بیرون نیومده بود همه ساکت بودین.
    چون میدونستین هیچ گوشی تا یکی دوسال رودستش نمی اد با اون امکاناتو سنسور irisو تست دراپش

    من خودم از مشتریای سامسونگم و قبول دارم سامسونگ اشتباه بزرگی کرد و تاوانشم پس دادو مسعولیتشو قبول کرد ،ازین اشتباها خیلی کمپانی ها میکنن مثالش همین شرکتای خودرو سازی خودمون ولی بعدش گردن نمیگیرن
    سامسونگ مال بابام نیس که بیام ازش دفاع کنم چون از گوشی هاش راضی بودم دارم نظرمو میگم
    قبلشم هواوی داشتم ولی بخاطر تجربه بدی که از هواوی داشتم دیگه اصن سراغ خانواده هواوی نمیرم
    الانم گوشیم سامسونگ A5خیلیم راضیم.
    ولی یکم که فک کنیم میبینیم سامسونگ یکی از موثرترین شرکتا تو پیشرفت تکنولوژی موبایل و ارتباطات بوده .ایشالا s8 یانوت8جبران میشه?????

  • mohammad javad gholami
    mohammad javad gholami | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    به نظره من برای جبران ضرر های ایجاد شده سری جدید نوت رو با یه اشانتیونی مثل هدفون Level U یا یه پاور بانک میتونه جبران کنه برای مشتری هاش ولی اگر بخواد نوت رو فقط تعویض کنه واقعا میتونم بگم که برای سامسونگ متاسفم !!!

  • reza
    reza | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    وای چقد دلتون پره از سامسونگ اون بدبخت چیکار کرده دارید بهش توهین میکنید هر کی هر چی دوست داره میخره و ب هبچکسم مربوط نیست من خودم سامسونگ اس 2 دارم چن ساله خیلی ازش راضیم حالا یه بار اشتباه شده سعی نکنید اسم سامسونگ رو خراب کنید اشتباه پیش میاد امیدوارم تو سری بعدی جبران کنه .لطف کنید اظهار نظر هاتون رو هم ببرید ی جا دیگه دیجی نظرم رو بزار لطفا .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی