ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر از موبایل تاشوی پرچمدار سامسونگ با نام Veyron فاش شد

اواسط ماه جاری موبایل Galaxy Folder 2 از سوی سامسونگ معرفی شد، که در واقع نسخه جایگزین نسل اول دستگاه های تاشوی پایین رده کمپانی کره ای به شمار می رفت. اما همان طور که پیش تر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اواسط ماه جاری موبایل Galaxy Folder 2 از سوی سامسونگ معرفی شد، که در واقع نسخه جایگزین نسل اول دستگاه های تاشوی پایین رده کمپانی کره ای به شمار می رفت. اما همان طور که پیش تر نیز دیدیم، این شرکت قصد دارد دیوایس پرچمداری را با نام رمز «ویرون» و شماره مدل SM-W2017 نیز در قالبی مشابه عرضه کند.

در همین رابطه، به تازگی اولین تصاویر واقعی مربوط به این تلفن همراه منتشر شده که جزئیات خوبی را می توان در آنها مشاهده کرد. بدین ترتیب ظاهراً زمان زیادی تا معرفی رسمی «ویرون» باقی نمانده.

گفتنی است این دستگاه از نمایشگر 4.2 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی برخوردار بوده، و چیپ مجتمع اسنپدراگون 820 داخل آن جای گرفته که چهار هسته پردازشی قدرتمند و پردازشگر گرافیکی ادرنو 530 را درون خود می بیند. همچنین حضور 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی حکایت از سخت افزاری عالی در «ویرون» دارند.

دوربین اصلی به کار رفته در این موبایل 12 مگاپیکسلی و مجهز به فوکوس لیزری PDAF است، ضمن اینکه دوربین جلویی نیز 5 مگاپیکسلی بوده و نیاز به ثبت سلفی و مکالمات تصویری را مرتفع می سازد. وظیفه تغذیه این سخت افزار بر عهده باتری 2000 میلی آمپر ساعتی قرار دارد.

لازم به ذکر است تلفن همراه مورد بحث به درگاه USB-C مجهز گشته و از سرویس پرداخت موبایلی Samsung Pay نیز پشتیبانی می کند، ضمن اینکه حسگر اثر انگشت نیز درون بدنه تعبیه شده.

با این تفاسیر، اسمارت فون SM-W2017 یا «ویرون» سامسونگ گزینه ای مناسب برای افرادی خواهد بود که قصد دارند طعم مطبوع و نوستالژیک گذشته ها را با کارکردهای نوین اندرویدی در یک قالب مجتمع داشته باشند. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه رسمی این موبایل وجود ندارد.

در ادامه تصاویر این موبایل پرچمدار تاشو را مشاهده نمایید:

samsung-veyron-w2017-clamshell-1 samsung-veyron-w2017-clamshell-4 samsung-veyron-w2017-clamshell-3 samsung-veyron-w2017-clamshell-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • meysam
    meysam | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    هه...
    سامسونگ
    هه
    هههه
    ههههههه
    هههههههههه...

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    قشنگه ولی یک ایراد بزرگ داره بازش کنی بخوای صحبت کنی طولش حدود 20سانتی میشه و خیلی زستو تو چشم میاد و این ازار دهنده هستش صفحش توعکس بیشتر از 4.3 میخوره حالا لازم نبودش که 2تا صفحه نمایش بزاره یکی پشت یکی جلو ضربه بخوره صفحه نمایش رو گوشی خورد میشه چن تو عکسا مشخثه 2تاصفحه نمایش یکی وقتی گوشی باز میشه یکی هم وقتی بسته میشه پشت گوشیه

  • سعید
    سعید | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    طرح ابتکاری خوبیه
    احتمالا موقعه افتادن هم چون تا شو برای صفحه نمایشگر مشکلی پیش نمیاد
    اما یکم دمدست
    نمایشگرش هم جوری ادم حس میکنه خمیده هستش

  • shayankia
    shayankia | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    زیاد به دل من ننشست...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی