ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی افراد با اجرای برنامه های سنگین روی آیفون 7 صداهای نامعمولی می شنوند

برخی از خریداران اولیه موبایل های امسال اپل، از وضعیت تلفن همراهشان رضایت ندارند. گزارش های موجود نشان می دهد هر دو محصول آیفون 7 و مدل پلاس آن در هنگام اجرای فعالیت ها و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

برخی از خریداران اولیه موبایل های امسال اپل، از وضعیت تلفن همراهشان رضایت ندارند. گزارش های موجود نشان می دهد هر دو محصول آیفون 7 و مدل پلاس آن در هنگام اجرای فعالیت ها و پردازش های سنگین مانند بازی ها، صدایی هیس مانند تولید می کنند که تقریباً شبیه به صدای فن لپ تاپ است.

البته این اسمارت فون ها همچنان عملکرد عادی شان را ادامه می دهند، اما این صدا کمی آزار دهنده است، به خصوص اینکه چنین صدایی در دیگر موبایل ها شنیده نمی شود. هنوز مشخص نیست دلیل این واقعه چیست، اما برخی از کارشناسان معتقدند این صدا می تواند ناشی از اثرات الکترومغناطیسی روی سیم پیچ های داخلی دستگاه باشد.

گفتنی است چنین مشکلی در تمامی تلفن های همراه اپل وجود ندارد. بنابراین می توان نتیجه گرفت مسئله مذکور به خاطر نقص در فرایند تولید بوده و ارتباطی به طراحی کلی اسمارت فون ندارد. اما اگر آیفون 7 خریده و با چنین ایرادی روبرو شده باشید، قطعاً خوشحال نخواهید بود.

لازم به ذکر است هنوز اپل به صورت رسمی این موضوع را تأیید نکرده و پاسخی به سؤالات کاربران و خبرنگاران نداده، اما اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، تعویض موبایل های معیوب باعث بروز مشکلات زیادی برای اهالی کوپرتینو خواهد شد، زیرا همین حالا هم عرضه دو مدل آیفون 7 به کندی صورت می گیرد و به احتمال زیاد برای جایگزینی این دستگاه ها باید زمان زیادی را منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    احتمالا تو دنده 2 گیر کرده باس یکی بندازه دنده 3

  • M.T
    M.T | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    امسال کلا سال برند ها نیست.نه از اون انفجارها نه از این صداهه.??? (دوست عزیز توهین نمیکنم)

  • سعید
    سعید | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    فکر کنم صدای مودم دایلاپشه
    اپل حدس زده گوشیا میان ایران مودم دایلاپ گذاشته روشون بی اینترنت نمونیم
    با این اینترنتشون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی