ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هک کنید و Watch Dogs 2 هدیه بگیرید

با وجود این که تاکنون بازی های زیادی از المان های «هک نرم افزار یا برنامه ها» استفاده کرده اند اما هیچکدام همانند Watch Dogs به این مسئله نپرداخته اند. قسمت دوم ساخته فرانسوی ها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

با وجود این که تاکنون بازی های زیادی از المان های «هک نرم افزار یا برنامه ها» استفاده کرده اند اما هیچکدام همانند Watch Dogs به این مسئله نپرداخته اند. قسمت دوم ساخته فرانسوی ها تا دو ماه دیگر به انتشار رسیده و گزارشات نشان می دهند که یوبیسافت می خواهد ردپای ساخته اش را به دنیای واقعی هم بکشاند.

بر اساس بیانیه به دست رسیده از سوی Major League Hacking، آن ها وارد همکاری با این کمپانی شده اند. پیش از پرداخت به جزییات بد نیست بدانید MLH سازمانی است که مسابقاتی دانش آموزی با محوریت هک برگزار کرده و برندگان کنار داشتن رقابتی هیجان انگیز، جایزه هایی به دست می آورند. اکنون پرسش اینجاست نتیجه همکاری آن ها چیست؟

ادامه این بیانیه آمده شرکت کنندگان باید پروژه ای را بسازند که بتواند حریم خصوصی مردم را به ساده ترین شکل ممکن از بین ببرد و اگر رتبه نخست را به دست بیاورید، تمام اعضای تیم ورژن رایگان واچ داگز 2 را دریافت خواهند کرد. همچنین MHL دست به ساخت یک چالش Capture the Flag [نوعی متفاوت از مسابقات امنیت اطلاعات] زده که از عنوان فرانسوی ها الهام گرفته است.

این آزمون بازیکن ها را به محیطی شبیه سازی شده فرستاده و آن ها باید آسیب پذیری های اینترنتی را بیابند. به اعتقاد MHL، این چالش موجب می شود تا هکرها بهتر بتوانند از اپلیکیشن های خود محافظت کنند. اگر از علاقه مندان به دنیای هک هستید، برای تجربه Capture the Flag کافیست به این لینک بروید. در پایان باید بگوییم واچ داگز 2 پانزدهم نوامبر [25 آبان] برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی به انتشار می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Arman BS
    Arman BS | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    سه روز پیش برای بار سوم شروع کردم بازی کردن ، خیلی دوسش دارم ?

  • àìđįņ_țhŕ
    àìđįņ_țhŕ | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    ای کاش تو ایران هم جایزه میدادن

  • Red
    Red | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    چه جالب ما هم هستیم ...

مطالب پیشنهادی