ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 در چین هم دچار آتش سوزی شد؛ سامسونگ در پی یافتن راهکار

یکی از خرده فروشان چینی به نام JD.com روز دوشنبه اعلام کرد که بعد از ارجاع گزارش آتش گرفتن نوت 7 در دست یکی از مشتریانش به سامسونگ، غول فناوری کره ای مشغول برگزاری جلسات بازنگری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

یکی از خرده فروشان چینی به نام JD.com روز دوشنبه اعلام کرد که بعد از ارجاع گزارش آتش گرفتن نوت 7 در دست یکی از مشتریانش به سامسونگ، غول فناوری کره ای مشغول برگزاری جلسات بازنگری به صورت داخلی است.

سخنگوی  این شرکت خرده فروشی در مصاحبه خود با رویترز اظهار داشت: ما فورا این مورد را به سامسونگ گزارش دادیم و آنها نیز مشغول انجام بازنگری های داخلی هستند. گفتنی است که سامسونگ تا به الان واکنشی نسبت به انتشار این خبر از خود نشان نداده.

در اینجا لازم است اضافه نماییم که طبق اعلام این غول فناوری کره ای، در حدود هفتاد درصد از باتری های نوت 7 (محصولاتی که به بازارهای جهانی عرضه شدند) از طریق یکی از شرکت های وابسته آن به نام موسوم به SDI تامین شده و سی درصد باقی مانده هم که درداخل مدل های عرضه شده به بازار چین مورد استفاده قرار گرفتند از طریق یک کمپانی چینی به نام ATL ارائه گردیدند.

مجله اقتصادی آنلاین چین به نام Caixin هم روز گذشته گزارشی را به نقل از یکی از کاربران اینترنتی خود در این کشور منتشر کرد با این مضمون که نوت 7 وی دچار آتش سوزی شده است.

اکنون، در حالی که سامسونگ روی وبسایت چین خود اعلام کرده مدل های به فروش رفته از این کهکشانی در خاک این کشور کاملا بی خطر هستند، نهاد نظارت بر کیفیت سرزمین اژدهای سرخ خبر داده که 1858 دستگاه نوت 7 را از بازار جمع آوری می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Miladganjkhaani
    Miladganjkhaani | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    به نظرم دیگه مردم کاملا به سامسونگ بی اعتماد میشن.. البته توایران اوضاع فرق میکنه شاید مردم 3سال دیگه متوجه بشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی