ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Weather Wiz؛ اپلیکیشن ایرانی پیش بینی آب و هوا با ویجت هایی چشم نواز

تابستان گرم و دوست داشتنی هم تمام شد. کم کم روزهای سرد سال از راه می رسند و وقت آن رسیده که لباس های ضخیم تری بپوشیم، و موقع خروج از خانه حتما چترهایمان را برای بارش های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تابستان گرم و دوست داشتنی هم تمام شد. کم کم روزهای سرد سال از راه می رسند و وقت آن رسیده که لباس های ضخیم تری بپوشیم، و موقع خروج از خانه حتما چترهایمان را برای بارش های ملایم پاییزی به همراه داشته باشیم.

برای آنکه از تغییرات ناگهانی جوی جا نخورید، بد نیست که یک اپ پیش بینی آب و هوای خوب در موبایل تان نصب کرده باشید. پیشنهاد امروز ما در این حوزه اپلیکیشنی ایرانی است به نام Weather Wiz که آمار و ارقام دقیق هواشناسی را همراه با ویجت هایی بسیار زیبا به شما ارائه می کند.

Weather Wiz 2-w600

برگ برنده یک اپلیکیشن هواشناسی، داشتن یک رابط کاربری زیباست. اگر با اپ های مشهوری مثل AccuWeather و Yahoo Weather کار کرده باشید، مطمئنا شما نیز با ما هم عقیده اید که موفقیت آن ها در عرصه بین المللی بیش از همه چیز در گرو دقت و وسواس زیادی بوده که در طراحی UI به خرج داده اند.

تیم خوش فکر راه کار ششم هم در طراحی Weather Wiz شدیدا روی این موضوع متمرکز بوده اند. همین دقت و وسواس برای طراحی رابط کاربری در نهایت سبب تولید محصولی شده که کمتر نمونه ایرانی دیگری از لحاظ کیفیت می تواند با آن برابری کند.

Weather Wiz داده های هواشناسی اش را در ویجت هایی پویا و جذاب به نمایش شما می گذارد. مثلا اگر تهران را به عنوان شهرتان انتخاب کنید، یک ویجت انیمیشنی زیبا از نمای شهر با برج میلاد و ماشین ها را می بینید که بسته به ساعت روز آیتم های آن تغییر کرده و خورشید و ماه در آن جابجا می شوند.

ضمنا به غیر از ویجت های پیش فرض اپ، یک سری ویجت پولی هم وجود دارند که می توانید از فروشگاه اپلیکیشن با قیمتی اندک بخرید. Weather Wiz امکان شخصی سازی این ویجت ها را هم در اختیارتان قرار داده، و می توانید در صفحه اصلی اپ، صفحه خانه و نوار ابزار اندروید از آنها استفاده کنید.

Weather Wiz 3-w600

Weather Wiz علاوه بر ظاهر چشم نواز و عالی، امکانات پر و پیمانی هم دارد. می توانید با آن به پیش بینی وضعیت هوای ده روز آینده دسترسی داشته باشید، و حتی با قابلیت "رادار" حرکت ابرها، نوسانات دما، میزان بارش، جهت باد و فشار سطح دریا در هر نقطه ای از دنیا را به طور زنده ببینید؛ دقیقا مثل نقشه های پویایی که کارشناسان هواشناسی در تلویزیون ارائه می کنند.

پیش بینی ساعت به ساعت تا دو روز آینده هم جزء داده های ارزشمند Weather Wiz هستند که می توانند شما را برای تغییرات ناگهانی هوا آماده کنند. البته Weather Wiz هنوز نمی تواند تغییراتی مثل بارش تگرگ را با نوتیفیکیشن آنی به اطلاع تان برساند، اما با عملکرد خوبی که از آن دیده ایم اضافه شدن این قابلیت در آینده چندان دور از انتظار هم نیست.

بیشینه و کمینه دمای روز، پوشش ابر، نقطه شبنم، شاخص UV، دمای حسی، ساعات طلوع و غروب خورشید و نمایش وضعیت هلال ماه از جمله اطلاعاتی هستند که با نصب Weather Wiz به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اگر برای پیش بینی هوا به دنبال اپی می گشتید که در عین داشتن ویجت های زیبا آمار و ارقامی دقیق ارائه کند، شک نکنید که Weather Wiz می تواند یکی از ایده آل ترین گزینه هایتان باشد. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

Weather Wiz

Weather Wiz

سازنده: راه کار ششم قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    هواشناسی داره آخه ایران ،؟! هرچی میگن برعکسش میشه

مطالب پیشنهادی