ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمارهای فروش آیفون ۷
تکنولوژی

تحلیلگران: فروش نخستین آخر هفته آیفون های جدید آنقدرها هم مثبت نبوده است

موسسه «JP Morgan» به عنوان یکی از معتبرترین کارگزاری ها در بورس وال استریت، به تازگی دیدگاه خود را در خصوص وضعیت فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس در نخستین پایان هفته اعلام کرد. بر این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

موسسه «JP Morgan» به عنوان یکی از معتبرترین کارگزاری ها در بورس وال استریت، به تازگی دیدگاه خود را در خصوص وضعیت فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس در نخستین پایان هفته اعلام کرد. بر این اساس کارشناسان این موسسه مالی معتقدند که بر خلاف دیدگاه برخی دیگر، این فروش چندان هم مثبت و قوی نبوده است.

جی پی مورگان معتقد است که گرچه امسال نیز اپل در مقطعی با کمبود موجودی مواجه شده، اما مسئله بیشتر ناشی از تغییر سلیقه کاربران و تمایل بیش از انتظار به مدلی خاص بوده، تا تقاضای قدرتمند برای تمام این محصولات.

بر اساس بررسی های انجام گرفته، امسال برای اولین بار تقاضا برای آیفون نسخه پلاس بیشتر از مدل کوچکتر بوده است. ضمن این که تقاضای فراتر از انتظار برای نسخه مشکی براق نیز به وجود آمد، که همین مسئله سبب شد موجودی این مدل در همان ساعات اول به پایان برسد.

رود هال (Rod Hall) به عنوان یکی از تحلیلگران جی پی مورگان در متنی که به همین مناسبت منتشر کرده، آورده است که فروش آیفون های ۷ تحت قرارداد با اپراتورهایی مثل ورایزن و AT&T، به لطف طرح تعویض رایگان، بیشتر از مقطع مشابه سال قبل بوده است، اما این آمار همچنان از پیش بینی های این موسسه پایین تر است.

شرکت اپل اعلام کرد که قصد ندارد آمارهای مربوط به فروش نخستین آخر هفته آیفون های جدید را اعلام نماید. شاید مدیران این شرکت نگران بودند که مبادا فروش نه چندان قدرتمند به اعتماد سرمایه گذاران لطمه وارد کند. نگرانی که به نظر می رسد چندان هم بی مورد نبوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • mehdy_bdb
    mehdy_bdb | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    وقتی یه قابلیت و نوآوری آنچنانی نداشته باشه فقط ارتقا و upgrade من که شخصا حاضر نیستم گوشی قبلیمو بفروشم و اینو بگیرم

  • pine
    pine | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    ینی ببین به جرات میگم هرچی که فروخته من نمیدونم.یک سومش فقط برا ترکوندن له کردن پرت کردن.جوشاندن در نوشابه واین قبیل بوده

  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    من که تا گوشیم خراب نشه، عوضش نمیکنم،
    آخه گوشی های جدید چیز جدیدی از نظر من ندارن.
    همه برندها یکم سی پی یو و گرافیک رو قوی میکنن دیگه هیچ.

    • هادی واعظ
      هادی واعظ | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

      منم کاملا با شما موافقم.گوشی ها فقط از لحاظ سخت افزار پیشرفت می کنند .واز لحاظ ظاهر و طول عمر باطری هیچ پیشرفتی نکردند.?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی