ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محدودیت کارکترهای توییتر
تکنولوژی

از این پس محدودیت کارکترهای توییتر فقط شامل کلمات می شود

همان طور که چند روز قبل وعده آن داده شده بود، از این پس محدودیت ۱۴۰ کارکتری برای ارسال توییت ها دیگر شامل تصاویر، ویدیوها، گیف ها و نظرسنجی ها و همچنین لینک ها نخواهد شد و تنها ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

همان طور که چند روز قبل وعده آن داده شده بود، از این پس محدودیت ۱۴۰ کارکتری برای ارسال توییت ها دیگر شامل تصاویر، ویدیوها، گیف ها و نظرسنجی ها و همچنین لینک ها نخواهد شد و تنها کلمات متن توییت شما ملاک شمارش خواهند بود.

اکانت رسمی این شبکه اجتماعی در توییتی این خبر را رسماً اعلام کرد:

«درباره آن چه اتفاق افتاده بیشتر بگویید! حالا دیگر تصاویر، ویدیوها، گیف و نظرسنجی شامل محدودیت ۱۴۰ کارکتری توییت ها نخواهند شد»

در شرایطی که وبسایت چینی ویبو به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای توییتر مدتی هست که محدودیت ۱۴۰ کارکتری را به طور کامل حذف کرده، اما این شبکه اجتماعی آمریکایی قصد ندارد از فلسفه اولیه خود صرف نظر کند، اما در عوض تلاش دارد به هر نحو ممکن رضایت کاربرانش را جلب نماید.

جک دورسی به عنوان موسس و مدیرعامل توییتر بارها بر اهمیت دو مقوله ابتکار و اختصار در این شبکه اجتماعی تاکید داشته است و کاربران نیز تا امروز روش های بسیار خلاقانه ای را برای فائق آمدن بر محدودیت کارکترهای توییتر ابداع کرده اند.

به نظر می رسد اقدام جدید این شبکه اجتماعی برای لحاظ نکردن محتواهای رسانه ای و لینک ها در شمارش تعداد کارکترها، خود نیز روشی خلاقانه برای دور زدن محدودیتی باشد که نظر می آید جزوی از هویت توییتر شده است.

علاوه بر مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، حالا دیگر در پاسخ به توییت ها، کارکترهای نام فرد (names@) در محاسبه در نظر گرفته نمی شوند.

حالا می توانید با ارسال مجدد (ریتوییت) توییت های خود یا نقل قولشان، به بهتر دیده شدن آنها کمک کنید، یا این که دیدگاه تازه ای را در آن خصوص ابراز نمایید.

تغییرات تازه به این موارد محدود نمی شود. مثلاً دیگر نیازی به درج «@.» در اول توییت ها برای رسیدن آن به دست کاربران نیست. از این پس اگر یک توییت با نام کاربری آغاز شود، به دست تمام کسانی که جزو دنبال کنندگان شما به حساب می آیند خواهد رسید.

ضمناً، اگر می خواهید پاسخ به یک توییت توسط تمام دنبال کنندگان دیده شود، کافیست که آن را ریتوییت نمایید تا اهمیتش برای همگان مشخص شده و تعداد بیشتری از آن بازدید کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی